نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی؛

موضع آمریکا در تحریم سپاه حمایت از گسترش تفکر تروریستی است

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی موضع آمریکا در تحریم سپاه را حمایت از گسترش تفکر تروریستی دانست .

موضع آمریکا در تحریم سپاه حمایت از گسترش تفکر تروریستی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این شهر موضع آمریکا در تحریم سپاه را حمایت از گسترش تفکر تروریستی دانست وگفت: سپاه پاسداران نهادی ارزشی وآرمان اصلی سپاه مقابله با تروریست است وآمریکای با این کار نشان داد در کنار تروریست‌ها و گروهک‌های ضد اسلامی و ضد انسانی است.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه ملت ما همواره پشتیبان سپاه پاسداران است، افزود: در صورتی که آمریکا و یا هر کشوری بخواهد به سپاه جسارت و این نیروی انقلابی را متهم کند با پاسخ دندان شکن ملت رو به رو خواهد شد.

امام جمعه اراک خروج آمریکا از توافق برجام را مصداق بارز دشمنی با ملت ایران دانست و اضافه کرد: دولت و خانه ملت بر سر منافع ملت با هیچ قدرتی معامله نمی‌کندو با صلابت همیشگی خود در برابر زیاده خواهی آمریکای جنایتکار و متحدانش در منطقه خواهندایستاد و از منافع ملت حراست می‌کنند.

 

وی مردم و مسئولان و خیران را در تسهیل ازدواج مسئول دانست و ادامه داد: بالا بودن نرخ مهریه و هزینه‌های غیر ضروری از مهمترین عوامل کاهش ازدواج وافزایش طلاق در جامعه است و دستگاه‌های مسئول بایدبرای گسترش فرهنگ ازدواج آسان در جامعه برنامه ریزی کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به انتخاب استاندار جدید استان مرکزی گفت: مدیریت جدید این استان بایدمشکلات را با نیرو‌های کارآمد فهرست بندی کرده و بر اساس اولویت حل کند.

وی: تعطیلی و نیمه تعطیلی صنایع را از مهمترین مشکلات استان مرکزی دانست و تصریح کرد: انتظار می‌رود تیم مدیریت ارشد اجرایی جدید استان مرکزی برای احیای این صنایع با برنامه ریزی‌های کاربردی وارد عمل شود.
انتهای پیام / ج.

سومین نماز جمعه اراک در مهر ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.