محسن رضایی روز روستا و عشایر را تبریک گفت

محسن رضایی به مناسبت روز روستا و عشایر صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد.

محسن رضایی روز روستا و عشایر را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز ملی روستا و عشایر به عنوان یکی از مناسبت های مندرج در تقویم رسمی کشور ثبت گردیده است. مرکز توسعه روستایی این تقاضا را از شورای فرهنگ عمومی کرد که به منظور تجلیل و تقدیر از زحمتکشان روستایی و عشایری و یادکردی از خدمات ارزنده آنان به کشور عزیز روزی را به نام روز روستائیان و عشایر غیور و سلحشور ایران معرفی و نام‌گذاری کنند، از اینرو ۱۵ مهر ماه به این عنوان نام‌گذاری شد.

به همین مناسبت محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.  

محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"زنده باد ایلات

عشایر و روستاییان، ذخایر انقلابند. تعهد و خدمات این مردم غیور و سربازان سلحشور به  اسلام و  انقلاب و رشادت‌های آنان در  دفاع مقدس فراموش ناشدنی است.

عشایر در جامعه امروز ایران، قشری مولد و از ظرفیت‌های درونی اقتصاد کشورند که روحیه تولید و خوداتکایی آنان، پشتوانه‌ای عظیم برای پیشبرد  اقتصاد مقاومتی است.

به عنوان فرزند ایلات و عشایر  بختیاری، شنیدن درد‌ها و خواسته‌های روستاییان و عشایر شریف را وظیفه خود و مسؤولان کشور می‌دانم و باور دارم که حفظ اصالت‌ها و توانمندی‌های آنان، ضامن افزایش درآمد‌های کشور در زمینه  گردشگری و  صنایع دستی، تولید محصولات دامی و لبنی، دارو‌های گیاهی و از همه مهمتر ارتقای امنیت کشور است."

 محسن رضایی روز روستا و عشایر را تبریک گفت

انتهای پیام/

 پست محسن رضایی به مناسبت روز روستا و عشایر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار