سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال:

شفر دستیارانش را نپذیرد گزینه های دیگری معرفی می کنیم

نوری گفت: اگر شفر دین محمدی و طاهری را نپذیرد گزینه‌های دیگری را به او معرفی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمد نوری سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت و گو با رادیو درباره چگونگی انتخاب شفر گفت: در جلسات کمیته فنی با افتخاری شرایط و رزومه شفر را مورد بررسی قرار دادیم و او را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم. شفر مربی خوبی است و روابط عمومی خوب هم دارد. امیدوارم بتواند استقلال را به جایگاهی که هنوز نتوانسته است به آن دست یابد با کمک بزرگان و پیشکستوتان برساند.

او درباره انتخاب دستیاران شفر تصریح کرد: دستیاران شفر را ما پیشنهاد دادیم. حالا او قصد دار درباره آن ها مطالعه کند. از رسانه ها ناراحت هستم. آن ها دین محمدی و طاهری را به حاشیه برده اند در حالی که این دو ملی پوش بوده اند، در تیم های دیگر سرمربیگری کرده اند و حاشیه ای ندارند.

نوری در پاسخ به این سوال که اگر شفر دستیاران را نپذیرد چه اتفاقی می افتد بیان کرد: گزینه های دیگری وجود دارد. اگر شفر این افراد را قبول نکند اشخاص دیگری را پیشنهاد می دهیم. البته حق مسلم سرمربی است که دستیارانش را انتخاب کند. با شناختی که از شفر داریم می دانیم او منطقی عمل خواهد کرد. به هواداران قول می دهم با حضور شفر حاشیه ها به پایان برسد.

سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال درباره حضور فرهاد مجیدی و محمد تقوی به عنوان دستیار در استقلال خاطر نشان کرد: خبرگزاری ها موضوع فرهاد مجیدی را پررنگ کرده اند و ما هیچ حرفی از مجیدی نداشته ایم. ضمن این که صحبتی از حضور تقوی نیز نبوده است.

او درباره وضعیت جباری بیان کرد: قسم می خورم اطلاعی درباره وضعیت جباری ندارم. مصلحت استقلال در اولویت است. اگر بازیکنی به درد استقلال بخورد باید بماند در غیر این صورت رفتن او بهتر است.

انتهای پیام/

شفر دستیارانش را انتخاب می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار