آغاز توزیع برنج برای نذورات در استان اردبیل

توزیع برنج برای نذورات در استان اردبیل آغاز شده و متقاضیان می‌توانند در این زمینه با ارائه معرفی‌نامه اقدام کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، خلیل نیکشاد مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل در جلسه تنظیم و همکاهنگی توزیع برنج در اردبیل اظهار داشت: مدیریت‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه استان مسئولیت تهیه و حمل سهیمه استان برابر مقدار ابلاغی و تخصیص به شهرستان‌های تابعه را با هماهنگی سازمان صنعت و معدن و تجارت به عهده دارند تا در حداقل زمان ممکن این کالا در دسترس عموم هم استانی‌ها قرار گیرد.

وی افزود: قیمت تحویل برنج هندی 11pr، درب فروشگاه رفاه در سراسر استان برای متقاضیان در قبال معرفی نامه رسمی ادارات تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه به‌ازاء هر کیلوگرم  31 هزار و 500 ریال است که توزیع آن در فروشگاه‌های مجاز آغاز شده است.

مدیر تنظیم بازار محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: برای پوشش نیازمندی، نذورات و احسانات در سطح روستا، بخشداری‌های استان و فرمانداران حوزه مربوطه می‌توانند نسبت به معرفی متقاضیان در عنوان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اقدام کنند.

نیکشاد تصریح کرد: در صورت نیاز به مباشرت عمده برای شهرستان فاقد فروشگاه زنجیره‌ای رفاه که با معرفی‌نامه رسمی اداره صنعت، معدن و تجارت آن شهرستان انجام می‌شود مراتب تحویل و تحول برنج به متقاضیان مصرف‌کننده برای احسانات و نذورات به‌ازای هر کیلوگرم 33 هزار و 500  ریال و تنها در قبال معرفی‌نامه رسمی ادارات اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی شهرستان عمل خواهد شد.

وی با اشاره به هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توزیع برنج در استان گفت: در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد و مردم استان می‌توانند نسبت به تامین برنج مورد نیاز برای نذورات و احسانات خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ع

آغاز توزیع برنج برای نذورات در استان اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار