نامجو مطلق: ژن خوب و روابط پشت پرده ملاک انتخاب مدیران فوتبال شده است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: عواملی مانند ژن خوب و روابط پشت پرده معیار‌های اصلی انتخاب مدیر در فوتبال ایران هستند.

نامجو مطلق: ژن خوب و روابط پشت پرده ملاک انتخاب مدیران فوتبال شده استبه گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید نامجومطلق در گفتگو با رادیو در مورد بحران مدیریت در فوتبال ایران اظهار داشت: در همه جای دنیا به مسئله مدیریت به شکل تخصصی نگاه می کنند اما در فوتبال ما چنین نگاهی وجود ندارد و مدیران براساس روابطی که وجود دارد صاحب پست و مقام می شوند و البته  فاکتور «ژن خوب» نیز در این انتصاب ها تاثیر مهمی دارد.

وی با اشاره به نقش مدیریت باشگاه پرسپولیس در محرومیت مهدی طارمی گفت: به نظر من علی اکبر طاهری تاکنون مدیریت خوبی در پرسپولیس داشته است اما عجیب است که او از احتمال محرومیت مهدی طارمی خبر نداشته است. باشگاه پرسپولیس باید از طارمی می خواست تا تکلیفش را با تیم ترکیه ای مشخص کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: تخصص در مدیریت بسیار مهم است، اگر مدیریت صحیح بر فوتبال ما حاکم بود بدهی باشگاه ها هرگز انباشته نمی شد، به عنوان مثال وقتی بودجه یک باشگاه چیزی حدود 30 میلیارد تومان است چرا مدیرعامل آن 50 میلیارد تومان خرج می کند؟

نامجومطلق در پایان گفت: اگر مدیریت فوتبال ما سر و سامان بگیرد به مرور زمان بسیاری از مشکلات فوتبال کشورمان حل می شود. اگر تخصص وجود نداشته باشد و افراد تنها به دلیل روابطی که با وزیر ورزش یا سایر مسئولان دارند منصوب شوند، فوتبال ما پیشرفت نخواهد کرد.

انتهای پیام/

اظهارات نامجومطلق در مورد بحران مدیریت در فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار