خادمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

انتقاد نمایندگان به انتصابات وزارت نفت در شرکت ملی حفاری ایران/ شرکت حفاری شمال در آستانه ورشکستگی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی گفت: شرکت حفاری شمال به دلیل عدم انعقاد قرارداد وزارت نفت با آن‌ها در حال اخراج نیروهایش است.

...هدایت الله خادمی نائب رئیس اول کمیسیون انرژی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه اعضای این کمیسیون از انتخاب هیئت رئیسه شرکت ملی حفاری ایران نگران و ناراحت هستند، گفت: نمی‌دانم چرا وزارت نفت اصرار دارد که افرادی را خارج از بدنه اینگونه شرکت‌ها برای مدیریت انتخاب کند.

وی ادامه داد: نمایندگان نگران هستند که این انتخاب بدون هماهنگی موجب شود تا شرکت ملی حفاری ایران سرانجامی مانند حفاری شمال پیدا کند.

خادمی تأکید کرد: اکنون شرکت حفاری شمال به دلیل نداشتن پروژه و عدم انعقاد قرداد وزارت نفت با آن‌ها در حال ورشکست شدن و اخراج نیروهای خود است.

نماینده مردم ایذه و باغملک تصریح کرد: نظر اعضای کمیسیون انرژی این بود که وزارت نفت از معاونان و مدیران شرکت ملی حفاری ایران برای پست‌های بالاتر این شرکت استفاده کند که به کارشان وارد هستند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: تاکنون یک جلسه برای بررسی این موضوع برگزار شده اما قرار است با حضور مسئولان این دو شرکت و وزارت نفت کمیسیون انرژی جلسه دیگری را هم برگزار کند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار