اولین ابراز خوشبینی «سیگار» نسبت به آینده افغانستان در 16 سال گذشته

بازرس ویژه آمریکا در امور بازسازی افغانستان به تازگی برای اولین بار در 16 سال گذشته نسبت به آینده افغانستان ابراز خوشبینی کرده است.

اولین ابراز خوشبینی «سیگار» نسبت به آینده افغانستان در 16 سال گذشتهبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «جان سوپکو»، بازرس ویژه آمریکا در امور بازسازی افغانستان (سیگار) برای اولین بار در 16 سال گذشته نسبت به آینده افغانستان ابراز خوشبینی کرد.

سیگار در سال 16 گذشته همواره از فساد در ادارات دولتی افغانستان و حیف و میل شدن میلیون‌ها دالر در افغانستان به شدت انتقاد کرده است و بیشتر گزارش‌های این اداره در این مدت منفی بوده است.

بازرس ویژه آمریکا در امور بازسازی افغانستان به تازگی برای اولین بار در 16 سال گذشته نسبت به آینده افغانستان ابراز خوشبینی کرده است.

جان سوپکو گفته است: "من در مورد افغانستان نظر مثبت دارم و به آینده افغانستان خوشبین هستم". آقای سوپکو، تلاش‌های جامعه جهانی برای تقویت و تجهیز نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان را سازنده دانست.

وی همچنان گفته است که جنرال «جیمز متیس»، وزیر دفاع آمریکا و جنرال «جان نیکلسون»، فرمانده ناتو در افغانستان، تجارب فوق‌العاده‌ای دارند و می‌تواند وضعیت امنیتی در افغانستان را تغییر دهند.

بازرس ویژه آمریکا در امور بازسازی افغانستان افزوده است: " آنچه که در گذشته در افغانستان صورت می‌گرفت تکرار نخواهد شد".

گفتنی است که بازرس ویژه آمریکا در امور بازسازی افغانستان در این روزها در کابل به سر می‌برد و هدف از سفر 10 روزه این مقام آمریکایی به کابل، بررسی دستاوردهای حکومت افغانستان در امر مبارزه با فساد می‌باشد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار