فرمانده انتظامی استان سمنان;

اجرای 120 عنوان برنامه هفته ناجا در استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به امنیت بالای موجود در این استان گفت : در هفته نیروی انتظامی 120 عنوان برنامه در سطح استان سمنان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در هفته نیروی انتظامی 120 عنوان برنامه در سطح استان اجرا می‌شود به برخی از عناوین مهم این برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: امروز و هم‌زمان با دومین روز از هفته نیروی انتظامی شهرک ترافیکی در پارک سیمرغ سمنان آغاز به کار می‌کند.


وی با اشاره به هدف راه‌اندازی شهرک ترافیک در سمنان گفت: آموزش فرهنگ ترافیک ویژه کودکان یکی از مهم‌ترین هدف از راه‌اندازی شهرک ترافیک است.


قاسمی تصریح کرد: هم‌زمان با روز سوم همایش طلایه‌داران فرهنگ با حضور همیاران و فرهنگ یاران پلیس در سالن شهید مطهری سمنان برگزار می‌شود.


فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان راه‌اندازی قطار نظم و دوستی را از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان سمنان دانست و گفت: این مهم با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و در راه‌آهن شهرستان شاهرود انجام می‌شود.


سردار قاسمی برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری همیاران پلیس در شهرک ترافیک، مانور شهری موتورسیکلت‌سواران قانونمند، کوهپیمایی کارکنان انتظامی، عطرافشانی مزار شهدا و غیره را از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان سمنان برشمرد.


وی ارتقاء امنیت اجتماعی را نخستین اولویت پلیس در استان سمنان عنوان کرد و افزود: اجازه نمی‌دهیم تا کسی امنیت مردم را در جامعه و کف خیابان‌ها به مخاطره بیاندازد.


انتهای پیام / ه


جزئیات برنامه های هفته ناجا در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.