خوردبین: مقابل الهلال عربستان کار سختی داریم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل تیم الهلال عربستان کار سختی در پیش داریم، اما امیدواریم بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود خوردبین در گفتگو با رادیو در مورد دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: با توجه به حضور پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، بازی ها فشرده است و تاکنون نسبت به سایر تیم ها کار دشوارتری داشته ایم امیدوارم در بازی با الهلال نتیجه خوبی کسب کنیم و هواداران را خوشحال کنیم.

وی افزود: تیم ما روز چهارشنبه 19 مهر راهی اهواز می شود تا فردای آن روز برابر استقلال خوزستان صف آرایی کند و بلافاصله باید برای دیدار برگشت مقابل الهلال عربستان آماده شویم، همان طور که گفتم کار سختی داریم اما امیدوارم در هر دو بازی به موفقیت دست یابیم.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره آخرین وضعیت چند بازیکن این تیم برای دیدار با الهلال عنوان کرد: مهدی طارمی محروم است و مقابل الهلال نمی تواند به میدان برود، سید جلال حسینی به احتمال زیاد می تواند برابر الهلال بازی کند و کمال کامیابی نیا نیز برای این بازی مشکلی ندارد.

خوردبین با اشاره به میزبانی تیم های ایرانی مقابل نمایندگان عربستان در مسقط عمان گفت: در رقابت های فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس و سایر تیم های ایرانی مقابل نمایندگان عربستان هرگز فرصت بازی در ایران را نیافتند و می توان گفت در هر دو بازی رفت و برگشت برابر عربستانی ها مهمان بوده ایم و از شرایط پیش آمده متضرر شدیم.

 

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست پرسپولیس در مورد دیدار با الهلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
استقبال حریف قدر تیم قرن اسیا بعدابازیکنان میرن
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
استقبال حریف قدر تیم قرن اسیا بعدابازیکنان میرن
آخرین اخبار