اهدای اعضای جانباز اردبیلی به بیماران نیازمند در اردبیل

جانباز اردبیلی مرگ مغزی شده با اهدای اعضایش به بیماران نیازمند ایثارگری را در جان انسان‌های دیگر تداوم بخشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شکور مولایی مسئول پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: نگهبان قیامی حور جانباز اردبیلی بر اثر سکته و مرگ مغزی دارفانی را وداع گفت و با اهدای اعضایش به بیماران نیازمند ایثارگری را در جان انسان‌های دیگر تداوم بخشید و به مثل همرزمان شهیدش یاد و نامش همیشه شاهد شد.

وی افزود: پیکر این ایثارگر امروز با حضور جمعی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و ادارات، اقشار مختلف مردم حق‌شناس و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تشییع و در گلزار منور شهدای " علی‌آباد " اردبیل به خاک سپرده شد.

مسئول پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: اگر بتوانیم این اقدام خیرخواهانه را در استان ترویج دهیم در طول سال جان چندین نفر نجات پیدا می‌کند که امیدواریم با فرهنگ‌سازی مناسب این موضوع در این زمینه اقدامات اساسی انجام داده شود و بتوانیم با ترویج چنین اقدامات خداپسندانه‌ای جان بیماران نیازمند را نجات دهیم.

مولایی بیان کرد: باید این فرهنگ خداپسندانه در استان ترویج یابد و در این زمینه رسانه‌ها نقش خطیر و حساسی بر عهده دارند که امیدواریم در این زمینه با ما همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

 

انتهای پیام/ع

اهدای اعضای جانباز اردبیلی به بیماران نیازمند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.