نقطه‌یابی93 درصد از مناطق شهری کردستان در گوگل

مدیرکل پست استان کردستان گفت: 93 درصد از مناطق شهری استان در پروژه جین از طریق گوگل نقطه‌یابی شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فریبا مرادی مدیرکل پست استان کردستان ظهر امروز در جلسه طرح تکاپو که با حضور مسوولان استانی و کشوری در پست استان برگزار شد، گفت: در ترافیک 6 ماهه اول سال جاری بحث تجارت الکترونیک بیش از 16 هزار مرسوله با 910 میلیون ریال و قبول 38 هزار مرسوله خرید اینترنتی داشته‌ایم.

 وی افزود: پست در بحث تجارت الکترونیک تنها وظیفه تحویل مرسوله را دارد و اینکه داخل جعبه‌ها چه اتفاقی می‌افتد ربطی به پست ندارد.

 مرادی از آموزش 81 ساعت آموزشی برای هر نفر دهیار در قالب طرح سیماک خبر داد و گفت: این افراد در طرح سیستم یکپارچه املاک که قرار است در سطح کشور اجرا شود مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 به گفته وی، این طرح در کنار جلوگیری از بسیاری از سواستفاده‌ها، موجب اشتغال‌زایی و همچنین تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خواهد شد.

وی اظهارداشت: پروژه جین، از دیگر اقداماتی است که پست استان همزمان با سراسر کشور کار را انجام داده و 93 درصد از مناطق شهری استان نیز از طریق گوگل نقطه‌یابی شده است.

 مدیرکل پست استان کردستان با بیان اینکه این دو پروژه مهمی است که در استان در حال انجام است، گفت: در این راستا نیز خوشبختانه در جایگاه خوبی قرار گرفته‌ایم.

مرادی از اشتغال‌زایی برای حدود 130 هزار نفر در استان خبر داد و گفت: از رسانه‌های استان می‌خواهیم که بستر معرفی هرچه بیشتر پست و رسالت‌های آن را فراهم سازند.

 وی از ارتقای رتبه کیفی پست استان خبر داد و گفت: در بحث ترافیک رتبه نخست را در 6 ماهه اول امسال در سطح کشور به دست آوردیم و در کل تعداد ترافیک‌های پستی استان از 600 مورد به حدود 5 تا 6 هزار مورد رسیده است.

انتهای پیام/ د ح

81 ساعت آموزش برای هر نفر دهیار در قالب طرح سیماک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.