کشف سر و پاهای از بدن جدا شده خبرنگار زن سوئدی در دانمارک!

غواصان دانمارکی موفق شدند سر و پاهای از بدن جدا شده «کیم وال» را پیدا کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ «کیم وال»، خبرنگار سوئدی بود که 10 اوت و پس از وارد شدن به یک زیردریایی خصوصی مفقود شد. پلیس دانمارک چند روز بعد جسد این خبرنگار را که سر، دستها و پاهای وی به عمد بریده شده بودند، کشف کرد.

باوجود اینکه مالک زیردریایی مدعی بود هنگام سفر دچار سانحه شده اند و کیم وال در همین زمان جان خود را از دست داده؛ سخنگوی پلیس کپنهاگ اعلام کرد در اسکلت جمجمه این خبرنگار سوئدی هیچ اثری از شکستگی بر اثر حادثه دیده نمی شود.

قاتل بخش هایی از بدن کم وال به همراه لباسهای وی را درون کیفی گذاشته و پس از قرار دادن اجسامی سنگین در آن، کیف را به آب انداخته بود. پلیس کپنهاگ کیف را در خلیج «کوگ» کشف کرد.

پلیس دانمارک با یافتن بخش های دیگری از بدن خبرنگار سوئدی، تحقیقات گسترده خود را درباره علت مگر وی آغاز می کند. «مادسن»، مخترع دانمارکی این زیردریایی، تا پیش از کشف سر از بدن جدا شده کیم وال، قتل وی را انکار می کرد و رویترز اطلاعی از واکنش وی و وکیلش درمورد کشف شواهد و مدارک جدید در اختیار ندارد.

در تحقیقات پلیس، یک دستگاه لب تاپ از آزمایشگاه محل کار «مادسن» کشف شد که در آن تصاویری از چندین زن که خفه شده و یا سر آنها از بدن جدا شده بود به چشم می خورد. «مادسن» هرگونه ارتباط با تصاویر را انکار کرده و مدعی شد این لب تاپ متعلق به آزمایشگاه بوده و کاربران متعددی از آن استفاده می کردند.


 بیشتر بخوانید:

کشف جسد بدون سر خبرنگار زن سوئدی در آب‌های دانمارک


 

انتهای پیام/

 

کشف سر خبرنگار زن سوئدی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
وای یعنی به قتل رسیده؟
آخرین اخبار