تغییرات در بخش مدیریت استقلال حتمی است

بحث تغييرات در بخش مديريت باشگاه استقلال حتمی است و اين امر در هفته هاى آتى صورت مى گيرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به بحث تغييرات در مديريت استقلال كه از مدت ها پیش به گوش مى رسيد در نهايت شنيده ها حاکی از آن است تغييرات به زودى در سطح مديريت آبى ها اعمال مى شود.

اولتيماتوم برخى از مسئولان در نهايت باعث شد تا وزارت ورزش و جوانان هم فرصت ٢ هفته اى ديگر را به مديران باشگاه استقلال بدهد تا  مشكلات این تیم برطرف شود و در صورتى كه اين امر صورت نگیرد به طور حتم نظاره گر تغييراتى در بخشى مديريتى آبى پوشان هستيم.

هنوز تا به اين لحظه وزير ورزش و جوانان درباره انتخاب مديران جديد براى باشگاه استقلال تصميمى لحاظ نكرده است اما شنيده مى شود افرادى در انتظار تصاحب صندلى مديريت باشگاه استقلال هستند.

از افراد غير فوتبالى تا حتى بحث حضور قریب،فتح اله زاده، ماجدی و نظری جویباری نيز در رأس مديريت به گوش مى رسد تا اين لحظه هنوز گزينه اى براى صندلى مديريت استقلال معرفى نشده است.

به هر ترتيب مديران فعلى استقلال بايد بدانند بحث تغييرات در بخش مديريت اين تيم به گوش مى رسد و حتى امكان دارد در هفته هاى آتى البته با تصميم مسئولان وزارت ورزش و جوانان تغيير و تحولاتى در باشگاه استقلال رقم بخورد.

انتهای پیام/

تغييرات پس از كادر فنى به مديريت باشگاه استقلال رسيد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار