مدیرکل سابق ورزش و جوانان قزوین:

ورزش قزوین در سال ۹۵ کارنامه خوبی از خود برجای گذاشت

محمد مشهدی آقایی گفت:عملکرد اداره کل ورزش و جوانان قزوین در سال ۹۵ در قسمت‌های مختلف قابل قبول بود و این اداره کل توانست نمره قبولی بگیرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمد مشهدی آقایی مدیرکل سابق ورزش و جوانان قزوین در مراسم تودیع خود و معارفه سرپرست این اداره کل با اشاره به خدمات و تلاش‌های خود در زمان تصدی این سمت ابرازکرد:خوشبختانه عملکرد اداره کل ورزش و جوانان قزوین در سال ۹۵ مثبت و قابل دفاع بود و با همکاری مجموعه خوب در اداره کل توانستیم به توفیقات خوبی دست یابیم.

مشهدی آقایی با اشاره به جایگاه این اداره کل در کشور خاطرنشان کرد:در تیپ خودمان رتبه نخست و در کل کشور جایگاه پنجم را کسب کردیم که جایگاه خوبی است.

وی از تلاش‌های معاونت ورزشی این اداره کل هم تشکر و تصریح کرد:از زحمات و تلاش‌های آقای اعلایی مقدم در اعتلای ورزش قزوین تشکرمی کنیم و از طرفی هم حضور معاونت‌های این اداره کل در مسند مدیرکلی حائزاهمیت است چراکه هم اکنون شاهد حضور آقای علوی معاون مالی سابق اداره کل ورزش و جوانان قزوین در سمت مدیرکلی ورزش و جوانان کهکلویه و بویراحمد و آقای اعلایی مقدم در کسوت سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان قزوین هستیم.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان قزوین در خاتمه از استانداران سابق و فعلی قزوین بواسطه همکاری‌ها و کمک‌های خود به دستگاه ورزش تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 

عملکرد اداره کل ورزش و جوانان قزوین در سال ۹۵ مثبت و قابل دفاع بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار