حدادی: هدف اصلی ام کسب مدال در توکیو است/ با هیچکس مشکل ندارم

نایب قهرمان المپیک لندن گفت: هدف اصلی ام کسب مدال در بازی های المپیک 2020 توکیو است.

حدادی: هدف اصلی ام کسب مدال در توکیو است/ با هیچکس مشکل ندارمبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حدادی درباره قهرمانی در مرحله دوم رقابت های پرتاب دیسک لیگ دو و میدانی گفت: حدود چهار سالی می شود که نتوانستم دیسک را به میزان ۶۵ متر و ۶۶ سانتی متر پرتاب کنم. در مرحله قبلی لیگ دو و میدانی رکورد ۶۵ متر و ۲۸ سانتی متر را ثبت‌کردم. چندسالی بود که از ریتم مناسب خارج شده بودم اما خوشحالم که اکنون با انجام دادن تمرینات خوب به ریتم قبلی بازگشتم. امیدوارم این روند ادامه یابد و بتوانم رکوردهایی را به ۶۷ تا ۶۸ متر برسانم.

او ادامه داد: باتوجه به خنک شدن هوا رکوردی که امروز (شنبه) در لیگ ثبت کردم، خوب است. بدون شک در صورت تداوم همین‌روند با گرم شدن هوا می توانم رکوردهای بالای ۶۷ متر را به جا گذارم. هرچند مرحله پایانی لیگ دو و میدانی هم در هوای سرد برگزار می شود اما امیدوارم در آن مرحله هم عملکرد خوبی داشته باشم و پس از پایان لیگ، تمریناتم را برای جام جهانی و بازی های آسیایی جاکارتا شروع کنم.

حدادی درباره امکانات مورد نیازش برای حفظ و ارتقای رکوردهای فعلی بیان کرد: حفظ رکورد سخت است. همان گونه که می دانید مدتی بالای ۶۷ تا ۶۸ متر پرتاب می کردم اما به دلیل اینکه نتوانستم این روند را ادامه دهم و بدون مربی تمرین کردم، نتوانستم آن حدنصاب ها را حفظ کنم. در سال های اخیر نتایج خوبی نگرفتم. از طرفی آسیب دیدگی و جراحی های زیادی هم انجام دادم و به همین دلیل افت کردم اما امیدوارم به زودی به دوران اوج بازگردم.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا افزود: با حمایت برخی دوستان، کمیته ملی المپیک و صندوق حمایت از قهرمانان هزینه جراحی هایم را پرداخت کردم. قصد دارم مدال طلا بازی های آسیایی را کسب کنم اما هدف اصلی ام این نیست بلکه می خواهم در المپیک ۲۰۲۰ پرتاب خوبی داشته باشم. تازه یاد گرفته ام در این سن و سال چگونه تمرین کنم.

حدادی درباره احتمال اضافه کردن یک مربی جدید به جمع مربیانش تصریح کرد: چند روز پیش نامه ای به فدراسیون دو و میدانی ارسال کردم و از مسئولان خواستم هرچه سریع تر مربی تخصصی و فیزیوتراپی که قرار است تا بازی های آسیایی کنارم باشند، مشخص کنند. ۱۰ ماه تا ان رقابت ها فاصله داریم. اگر حسین توکلی به عنوان قهرمان المپیک افتخار دهد، همچنان از تجارب او استفاده می کنم. حسین توکلی و تیمور غیاثی همیشه به من لطف دارند و تاج سر هستند. امیدوارم تمام مسائل دست به دست هم بدهد تا در جاکارتا نتیجه خوبی کسب کنم. البته باید از زحمات حمید ابراهیم نژاد هم تقدیر کنم.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن درباره رفع مشکلاتش با فدراسیون دو و میدانی گفت: من با هیچ کس مشکل ندارم. انشالله مشکلات رفع شود. البته تاکنون من و مربی ام پاداش رقابت های قهرمانی آسیا را نگرفته ایم.

انتهای پیام/

حدادی:پاداش بازی های آسیایی را هنوز دریافت نکرده ام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۲۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۶
اینم همش میگه طلا میارم نمیاره میگه مربی ندارم .تکلیفشو مشخص کنید حامد خان رو دیگه مربی بدین طلا بیاره برای کشور
آخرین اخبار