رئیس اداره تعاون و کار شهرستان آزادشهر:

مطالبات حقوق جان‌باختگان معدن آزادشهر به زودی پرداخت می‌شود

رئیس اداره تعاون و کار شهرستان آزادشهر گفت: مطالبات حقوق جان‌باختگان معدن آزادشهر به زودی پرداخت می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛حسن قدیمی رئیس اداره تعاون و کار شهرستان آزادشهر, عصر امروز در دیدار خانواده جان باختگان حادثه معدن یورت آزادشهر با نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: 156 جلسه برای تشکیل پرونده حادثه‌دیدگان این اتفاق برگزار شد و توانستیم پرونده‌ها را تکمیل کنیم.

رئیس اداره تعاون, کار و رفاه اجتماعی شهرستان آزادشهر افزود: پس از پرداخت ما به التفاوت هر یک از خانواده‌ها که نسبت به حقوق‌های عقب مانده شکایت دارند می‌توانند به اداره کار برای پیگیری حقوق خود مراجعه کنند.

قدیمی تصریح کرد: از آنجایی که لیست افراد تحت تکفل برای پرداخت حقوق ماه آینده از یک ماه گذشته آماده می‌شود و برای پرداخت مستمری باید گواهی انحصار وراثت داشته باشند, بنابراین خانواده‌ها نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

رئیس اداره تعاون, کار و رفاه اجتماعی در مورد حقوق از دست رفته بازنشستگان گفت: تفاهم نامه‌ای با شرکت و کارگران در حال بازنشستگی مبنی بر دریافت حقوق خود و عدم هرگونه طلب از شرکت بسته شده و اگر این تفاهم نامه با تحت فشار قرار دادن کارگران هم بوده, قابل اثبات نیست و بنابراین این 80 نفر هیچگونه حقوقی ندارند, زیرا خود این تفاهم‌نامه,را امضاء کردند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ع

انفجار در معدن یورت چشمه آزادشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.