مقصد بعدی فرماندهی داعش کدام شهر در سوریه است؟

در جریان درگیری های امروز، محله های« البلوط، شهرک صنعتی، الثوره، الملق، الفلل، الناهی و ایستگاه برق» به طور کامل پاکسازی شدند.

مقصد بعدی فرماندهی داعش کدام شهر در سوریه است؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،آخرین تحولات میدانی از شرق سوریه حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از تثبیت مواضع در غرب شهر المیادین، به سوی مرکز شهر پیشروی کردند و پس از درگیری های سنگین موفق شدند نزدیک به ۷۰ درصد شهر را از اشغال عناصر تروریستی داعش پاکسازی کنند.

در جریان درگیری های امروز، محله های «البلوط، شهرک صنعتی، الثوره، الملق، الفلل، الناهی و ایستگاه برق» به طور کامل پاکسازی شدند اما محله های «البوخلیل، المساکن، الجسر و الفلاح» همچنان در اشغال عناصر تروریستی است.

۵۰ تن از تروریست های داعش در جریان عملیات امروز نیروهای سوری و مقاومت به هلاکت رسیدند و جست وجوی خانه به خانه مونده در مناطق مرکزی شهر ادامه دارد؛ از سویی دیگر، نیروهای یگان مهندسی جبهه مقاومت هم عملیات پاکسازی مناطق آزاد شده را از تله های انفجاری آغاز کردند.

تعدادی از تروریست های داعش هم پس از متحمل شدن شکست های سنگین از محور جنوبی، شرقی و محله های الجسر و الحرامی» به سمت میادین نفتی در شرق شهر المیادین و منطقه القوریه در جنوب شهر متواری شدند. تعدادی دیگری از تروریست ها هم با مقاومت در داخل شهر، بستر فرار همقطاری های خود را فراهم کردند. به گزارش مشرق، گروه تروریستی داعش مرکز فرماندهی خود را در شرق دیرالزور از شهر المیادین به شهر البوکمال منتقل کردند.

انتقال مرکز فرماندهی داعش به شهر البوکمال +نقشه میدانی

منبع:مشرق

انتهای پیام/

  انتقال مرکز فرماندهی داعش به شهر البوکمال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار