حمله نظامیان صهیونیست به مدرسه فلسطینی

نظامیان ارتش صهیونیستی عصر شنبه به یک مدرسه فلسطینی در شرق شهر قدس یورش بردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری دولتی فلسطین، منابع مطلع فلسطینی در قدس اعلام کردند نظامیان صهیونیست با یورش به محله ابونوار البدوی در قدس ، به یک مدرسه در حال ساخت فلسطینی برای فرزندان عشایر این منطقه حمله کردند و درها و پنجره های آن را جدا کردند. اشغالگران صهیونیست همچنین وسایل و ابزار بنایی در این مدرسه را توقیف کردند.

همچنین یگانی از ارتش صهیونیستی با یورش به قلقیلیه، اقدام به نصب ایست و بازرسی هایی در روستای عزون در شرق این استان کردند و از رفت و آمد آزادانه فلسطینی‌های ساکن این منطقه جلوگیری کردند. شاهدان با تایید این خبر گفتند نظامیان صهیونیستی همه ورودی های روستای عزون را بستند و اقدام به بازرسی و تفتیش فلسطینیها و خودروهای فلسطینی کردند.


در همین ارتباط نظامیان صهیونیستی امروز به شهر الخلیل هم یورش بردند و با حمله به اردوگاه الفواره ، یک فلسطینی را بازداشت کردند. راتب الجبور مسئول هماهنگی کمیته های مردمی فلسطین در الخلیل گفت نظامیان صهیونیست امروز پس از بازرسی یک خودروی مسافربری و بررسی هویت مسافران ، « ناصر نصار علی الجندی» 44 ساله را در ایست و بازرسی در این منطقه بازداشت کردند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار