ماجرای کمک امام زمان (عج) به مرد عاشق!

مرد فقیری که گرفتار فقر و بیماری بود، با کمک امام زمان (عج) از مشکلات رهایی یافت و به دختر مورد علاقه اش رسید.

ماجرای کمک امام زمان (ع) به مرد عاشق!

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛این داستان در مورد فردی است که عاشق دختر همسايه شده بود. او برای رسيدن به عشقش هر کاری می‌کند ولی در آخر متوسل به درگاه امام زمان (عج) می‌شود، که با عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) از بیماری نجات یافت و به دختر مورد علاقه‌اش رسید.

نکات بسيار تامل برانگيز در اين داستان وجود دارد. از جمله اينکه زيارت وجود مقدس حضرت می‌تواند نصيب هر کسی شود (و اين نيست که خاص عرفا يا خواص باشد) و ثانيا برای ديدار حضرت لازم نيست که حتما درخواست بسيار عارفانه‌ای داشته باشی. ظاهرا کيفيت درخواست مهم است نه نوع درخواست. اينکه هر چی می‌خواهی را خالصانه طلب کنی.

شيخ باقر کاظمی مجاور در نجف حديث کرد که در نجف اشرف مرد مومنی بود که شيخ محمد حسن سريره نام داشت. او در سلک اهل علم، مرد با صداقتی بود. بيمار بود و در نهايت تنگدستی و فقر و احتياج زندگی می‌کرد. حتی قوت و غذای روزانه خود را نداشت و بيش تر اوقات به خارج نجف در بيابان نزد اعراف اطراف نجف می‌رفت تا اين که قُوت و آذوقه ای برايی خود تهيه کند امّا آنچه به دست می‌آورد او را کفايت نمی‌کرد . با همين حال, سخت دوست داشت با دختری از اهل نجف ازدواج کند که عاشق او شده بود و او را از خانواده‌اش خواستگاری کرده بود اما فاميل های آن زن، به سبب فقر و تهی‌دستی شيخ، به او جواب مثبت نداده بودند و او از جهت اين ابتلا در همّ و غمّ شديد بود.

هنگامی که تهی دستی و بيماری او شدت يافت و از ازدواج با آن زن ناامید شد تصميم گرفت چهل شب چهارشنبه به مسجد کوفه رود تا بلکه حضرت صاحب الامر (عجل اللّه فرجه) را از ناحيه‌ای که نمی‌داند ببيند و مراد خود از او بگيرد.

شيخ باقر می‌گويد: شيخ محمد گفت: «من چهل شب چهارشنبه مواظبت کردم بر رفتن به مسجد کوفه! هنگامی که شب آخر فرا رسيد شب زمستانی و تاريکی بود و باد تندی می‌وزيد و کمی هم باران می‌باريد و من هم در دکّه‌های درب ورودی مسجد کوفه يعنی دکّه شرقی مقابل در اول که هنگام ورود به مسجد طرف چپ است نشسته بودم و نمی‌توانستم به سبب خونی که در اثر سرفه از سينه‌ام می‌آمد به داخل مسجد روم و با من هم چيزی نبود که خود را از سرما حفظ کنم و اين وضعيت، سينه ام را تنگ کرده و بر غم و غصه من شدت بخشيده و دنيا در چشمم تيره شده بود و با خود فکر می‌کردم که اين 39 شب به پايان رسید و اين آخرين شب است و من کسی را نديدم و چيزی هم بر من ظاهر نشد و من گرفتار اين سختی عظيم هستم و اين همه سختی و مشقت و ترس را در اين چهل شب تحمل کردم که از نجف به مسجد کوفه آمدم و حاصل آن ياس و نااميدی از ملاقات و برآورده شدن حاجاتم بود.

در همین زمان که در فکر بودم و کسی در مسجد نبود، آتشی روشن کردم تا قهوه‌ای را که از نجف با خود آورده بودم گرم کنم. زيرا عادت به آن داشتم و نمی‌توانستم آن را ترک کنم و قهوه هم بسيار کم بود. ناگهان شخصی را ديدم که از ناحيه در اول, به سوی من می آمد.

هنگامی که او را از دور مشاهده کردم ناراحت شدم و با خود گفتم اين عرب بيابانی از اطراف مسجد نزد من آمده است تا قهوه مرا بنوشد و من بدون قهوه در اين شب تاريک  نمی‌توانم بمانم و اين امر هم بر اندوه من اضافه کرد. در اين بين که من در انديشه بودم او نزديک من آمد و به من را به اسم سلام کرد و در برابرم نشست و من متعجب شدم از اين که او اسم مرا می‌داند و گمان کردم از اعراب اطراف نجف است که من نزد او می‌روم .

از او سوال کردم از کدام قبيله هستی؟ فرمود: «از بعضي از آنها.» من شروع کردم به شمردن طوايف اعراب اطراف نجف. او در پاسخ جواب می داد: «نه !!» و من هر طايفه‌ای را ذکر می‌کردم او می‌فرمود: «از آنها نيستم.» اين امر مرا خشمگين کرد و به او گفتم: «آری تو از طريطره هستی» و اين را به صورت استهزا گفتم و اين لفظی است که معنی ندارد. او از سخن من تبسّم کرد و فرمود: «چيزی بر تو نيست که من از کجا باشم اما چه چيز سبب شده که تو به اينجا آمده ای؟»

من به او گفتم: «برای چه سوال می کنی؟» فرمود: «ضرری به تو نمی رسد اگر ما را خبر کنی.» من از حسن اخلاق و شيرينی طبع و گفتار او تعجب کردم و دلم ميل به او پيدا کرد و او هر مقدار سخن می‌گفت محبت من به او زيادتر می‌گشت. براي او سيگار از تتن درست کردم و به او دادم فرمود: «تو بکش من نمی کشم.» در فنجان برای او قهوه ريختم و به او دادم، او گرفت و کمی از آن نوشيد و باقی را به من داد و فرمود: «تو آن را بنوش.» من آن گرفتم و نوشيدم و تعجب کردم که او تمام فنجان را ننوشيده بود اما محبت من هر آن به او زياد می‌شد. به او گفتم:« ای برادر! خداوند تو را در اين شب به سوی من فرستاده تا انيس من باشی.» آيا با من نمی‌آيی که نزد قبر مسلم(ع) برويم و آنجا بنشينيم و با يکديگر صحبت کنيم؟» فرمود: «با تو می‌آيم اما جريان خودت را بگو.»

من نیز جریان خود را به او گفتم: «من واقع را برای شما می‌گويم، من در نهايت فقر و نيازمندی هستم. از آن وقتی که خود را شناختم و با اين فقر مبتلا به سرفه هستم و سال هاست که خون از سينه ام بيرون می‌آيد و معالجه آن را نمی‌دانم و به دختری از اهل محلّه مان در نجف اشرف تعلق خاطر پيدا کرده‌ام و به سبب تنگدستی ميسر نشده است که او را بگيرم. گروهی از دوستان مرا مغرور کردند و به من گفتند که در حاجت‌های خود  به صاحب الزمان(عج) متوسل شو و به همین خاطر چهل شب چهارشنبه در مسجد کوفه بيتوته نما که او را خواهی ديد و حاجت تو را برآورده سازد و اين آخرين شب از چهل شب است و من در اين شب چيزی نديدم و در اين شب ها من تحمل مشقت های زيادی کردم و اين سبب آمدن من و اين خواسته ها و حوائج من می‌باشد.»

آن شخص در حالی که من غافل بودم و توجه نداشتم به من فرمود: «اما سينه ات خوب شد و اما آن زن را به زودی می‌گيری و اما تهی دستی و فقر تو باقی می‌ماند تا از دنيا بروی.» من هيچ توجه به اين سخنان نداشتم و به او گفتم: «به کنار قبر مسلم نمی‌روی؟» فرمود: «برخيز»، برخاستم و متوجه جلوی خود بودم. هنگامی که وارد زمين مسجد شدم به من فرمود: «آيا نماز تحيت مسجد نمی خوانی؟» گفتم: «چرا می‌خوانم»، سپس او نزديک شاخص که در مسجد است ايستاد و من هم پشت سر او به فاصله ايستادم و تکبيرة الاحرام گفم و مشغول قرائت سوره فاتحه شدم.

من مشغول نماز بودم و سوره حمد را می‌خواندم. او نيز فاتحه را قرائت می‌نمود اما من قرائت احدی را همانند او از زيبايی نشنيده بودم. در آن هنگام با خود گفتم: «شايد اين شخص صاحب الزمان (ع) باشد و ياد سخنان او افتادم که دلالت بر آن می‌کرد.» هنگامی که اين مطلب در دلم خطور کرد, آن بزرگوار در حال نماز بود. ناگهان نور عظيمی او را احاطه کرد که ديگر شخص آن بزرگوار را به سبب آن نور نمی‌ديدم اما او همچنان نماز می‌خواند و من صدای او را می‌شنيدم. بدنم به لرزه افتاد و از ترس نمی‌توانستم نماز را قطع کنم. پس نماز را به صورتی که بود تمام کردم و نور از سطح زمين به بالا متوجه شد و من ندبه و گريه می‌کردم و از سوء ادبم با او در مسجد معذرت خواهی می‌نمودم. به او گفتم: «شما صادق الوعد هستيد و مرا وعده داديد که با من نزد قبر مسلم برويم»، در آن هنگام که با آن نور تکلم می‌گفتم ديدم آن نور به سمت حرم مسلم حرکت کرد و من نیز با او حرکت کردم. آن نور داخل حرم شد و در بالاي قُبّه قرار گرفت و همچنان بود و من گريه و ندبه می‌کردم تا فجر دميد و آن نور عروج کرد.

هنگامی که صبح شد متوجه قول او شدم که فرمود: «سينه ات خوب شد.» ديدم سينه‌ام صحيح و سالم است و ديگر سرفه نمی‌کنم و يک هفته بيش نگذشت که خداوند گرفتن آن زن همسايه را آسان کرد و از جايی که گمان نمی‌کردم فراهم شد. اما فقر و تهی‌دستی‌ام همچنان باقی ماند همان‌طور که حضرت صاحب الزمان (صلوات اللّه و سلامه عليه و علي آبائه الطاهرين) خبر داده بود.

منبع:امام مهدی، نظری منفرد، حکايت 10

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
برای امام زمان دعاکنید خودمون شاد باشیم یا نباشیم دنیای زود گذر تموم میشہ ولی این بزرگوار سالھاست در این دنیاست انشا اللہ واسش دعا شود
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۰۵:۴۰ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم و فرجنا بهم یا ارحم راحمین
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۸:۴۳ ۲۰ دی ۱۴۰۲
انشالله هر چه زود تر ظهورشون برسه ان شاء الله آقا جان ماهم گرفتاری داریم ما هم حاجت داریم ولی همشون فدای یه تار موی شما آقا جونم دعا می کنم که سالم و سلامت باشین و هرچه زودتر ظهور کنین آقا جون کمکم کنین اللهم عجل لولیک فرج

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
برای رفع گرفتاری ازامام زمان دعاکنیدبعدبرای فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف دعاکن
Iran (Islamic Republic of)
یا حبیب من لا حبیب له یا طبیب من لا طبیب له
۱۷:۱۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
یابن الحسن یا مهدی یا صاحب الامر جواااب منم بده یا صادق الوعد میدونم که آگاهید از هر چی خواستم و این پیام جوابم رو بدید به حق مادتان نرجس خاتون وبه حق حضرت فاطمه زهرا و به حق حضرت زینب کبری
Germany
Telma
۰۰:۴۶ ۱۶ مهر ۱۴۰۱
یا ابا صالح ادرکنی دخترمو شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۱
سلام امام زمان عزیزم.من دوباره برگشتم.امام زمان عزیزم یه همسر نجیب و متعهد قسمتم کن،آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۵ تير ۱۴۰۱
یا مهدی جان حق مارا از دانشگاه فردوسی در مورد زمینهای شاندیز بگیر آقا جان 27سال پول پدرمان را دانشگاه گرفته حقمان را نمی‌دهد فقط به دست تو وصول میشود
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۱:۲۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
یامهدی کمکم کن خیلی دوست دارم ازدواج کنم
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۱۷:۲۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
خدایا اینکه من گناهکارم و گرفتار شدم شکی نیست و تمام خطا ها همه از سوی من است و تو پاک و منزهی
ولی
ای خدا تو در سوره مزمل گفتی دایما از خدا آمرزش بطلبید که خدا بسیار آمرزنده و مهربان است.
خدایا اکر نمی بخشیدی که الان زنده نبودیم و روی میز محاکمه حساب و کتاب بودیم (برزخ) ولی چیکار کنیم که تو راضی بشی در دنیا و آخرت از همه ما و دایما میگم که استغفر الله و اتوب علیه و اشتباه کردم

خدایا رحمت تو از گناه من خیلی بزرگ تر است. تو ببخش من قول میدم انشا الله هیچ وقت مغرور نشم و به این سمت حرکت نکنم.

خدایا ما را به راه راست هدایت بفرما نه آنان که غضب کردی و نه گمراهان.
خدایا یه لطفی بکن مریضیم خوب بشه و بتونم راه برم و حرف بزنم.
خدایا می دونم که همین الانم غرق در نعمت هستم.
می دونم. ولی ای خدا لرزش بدنم رو بگیر‌. ای مولا ای سرور ای آقا
هر چه در آسمان و زمین است همه به ستایش و تسبیح تو مشغول اند.
ای بزرگ هستی‌، ای که سجده کند برایت سیاهی شب و روشنایی روز و شر شر باران و هوی هوی درختان. ای که نیست معبودی جز تو ای خدا ببخش و بیامرز و از گرفتاری ها بیرونم بیار. بدرستی که تو بر هر چیز توانایی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام امام زمان عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام امام زمان عزیزم.امروز روز تو ا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام امام زمان عزیزم،دلم گرفته،دلمو شاد کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام امام زمان عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
یار مهدی عج انشالله
۰۱:۵۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
امام زمان میدونم که هرجا باتو صحبت کنم میشنوی اما دلم خواست که اینجا بگم که چقددررررر دل تنگتم که چقدر دنیا تیره اس بدون شما که چقدررر ما همگی نیازمند شماییم اما همش غافلیم انشالله به حق زینب کبری هرچه زودتر تر بیایید امام زمان انشالله این سال سال ظهور شما باشه و ما همگی بتونیم یار واقعی شما باشیم الان ماه مبارک رمضان و شب های قدر به پایان رسیدن چقدررر دلم تنگته اقا کمکمون کن جز یارانت باشیم دستمونو بگیر و راه نشونمون بده و از این سستی و کاهلی درمون بیار انشالله تا زمان ظهور زنده باشیم.. الهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری
Iran (Islamic Republic of)
مهدخت
۰۳:۱۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام یا امام مهدی
الان شب قدر،شب ۲۳ ماه مبارک رمضان است ساعت ۳:۱۳ دقیقه صبح
یا مولا نظری کن به حال همه گرفتاران دعا کن همه دردمندان و شفا و عافیت بخواه برای همه بیماران یا مولا دعایت گره کور زندگی هایمان را باز میکند و نگاهت ما را ازین آشفته بازار دنیا رها میکند،یا مولا التیام زخمهایمان به دعای توست وامید بن بستهایمان نام مبارک توست امشب نظر کن به حال خسته دلان که عمریست دویده اند،امشب دعا کن که سخت محتاج دعای دستان پاک توایم مولا جان
اول ببخش ما را که بارها دلت را خون کردیم و سپس دعا کن برای همه ما
آمین آمین والغوث یا مولانا یا صاحب ازمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
امام زمان عزیزم.امشب ۲۳ رمضان هست.خودت برام کاری کن به خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام امام زمان عزیزم.امشب ۲۱ رمضان.دلمونو صاف کن.دلم گرفته س
Germany
زیارت عاشورا
۱۲:۵۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
یا امام زمان یا قائم آل محمد درود خدا بر تو مهربان
یا مولا واسطه بشو منم به عشق ام برسم خیلی دارم زجر میکشم رو عهدم باهاتون هستم دستی برار یا مولا ما جز تو کسی رو نداریم
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۴۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
سلام یا امام زمان واسطه بشو منم به عشق ام که رهام کرده و رفته برسم تا آخر عمرم هر روز زیارت عاشورا به نیابت از شما میخوانم معجزه کن یا مولا یا قائم آل محمد وساطت کن مشکل من حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
خوش به سعادت این جوان که امام واسطه شد و سلامتی و عشق رو بدست آورد تو این دنیا هیچی مهمتر از عشق نیست آقا شما که واسطه گری کردی این جوان به عشقش برسه برای منم پا در میونی کن بش برسم
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۳:۱۹ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
آقا جان میدانم این را میخوانی به مادرت فاطمه زهرا قسمت میدهم حاجتم را از خدا بگیر یکسال است التماست میکنم و مطمّنم کمکم میکنی نجاتم میدهی و بالاخره این در باز میشه چون تو بزرگواری من نمیتوانم ۴۰ چهارشنبه به مسجد جمکرانت بیام یه دختر توان اینو نداره خودت میدانی به تو توسل کردم و جز تو کسی را ندارم جوابم را بده آقا جان تو مهربان و بزرگواری میخوام بیام همینجا بگم که حاجتم و دادی به زودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
الهم عجل لولیک الفرج بحق محمدٍ و آل محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
انشاءالله که حاجت روا میشی
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۱:۱۳ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
با عرض سلام خدمت شما قربان مقام وبزرگیت دوست دارم آقا جان مادرم بسیار برای ظهور ت طلوات میفرستد و دشمنان زیادند شر آنها را از زندگیمان کنده کن وکاری کن که پدر ومادرم تا آخر عمر با هم زندگی کنند و سایه هیچ زنی در زندگی مادرم نباشد وخانواده ام را جزو یارانت قرار بده و بختم را در این هفته گشوده کن وزنی پاک دامن وخوشکل ومهربان ودلسوز نصیبم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
إن شاءالله خداوند بحق امام زمان عجل الله تعالی فرجه و دعای ایشان مشکلات همه را حل کند
Iran (Islamic Republic of)
سرباز امام زمان
۱۶:۰۵ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
همه درد ها رو خوندم ، پیامی براتون دارم ای اهل زمین ، ای اهل گناه ، ظهور بسیار نزدیک است ، ای آنکه گناه کردی و جنایت کردی هیج رحمی به تو نخواهد شد ای شیطان در مقابل شمشیر ذوالفقار گردنت زده خواهد شد، حضرت مهدی گفت و بنده نوشتم، چهره مهدی ریش و سبیل بلند و سفید است بسیار جدی و استوار است ، حاله ی نورانی وی چندین برابر ماه در آسمان است، کسی جلو دار شمشیر ذوالفقار وی نیست ، ظهور نزدیک است ، سرباز امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام.میشه در مورد چله ترک گناه توضیح بدین.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
یا مهدی
۱۲:۰۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام دوستان من یکبار حاجت خیلی بزرگی از اقا میخواستم چله ترک گناه گرفتم واقا روخوندم حاجتم را بهم داد بهتون توصیه میکنم از ته دل وبا تمام وجود بخونیدش به گناهکار بودن ادم کاری نداره خیلی مهربونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
سلام امام زمان.احساس می کنم عرصه بهم تنگه.واقعا نمی دونم باید چیکار کنم.احساس تنهائی و بی کسی می کنم.خودت یرام کاری کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۷ دی ۱۴۰۰
سلام امام زمان.من باز اومدم.امام زمان من هنوز تنهام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۳ دی ۱۴۰۰
سلام آقا خیلی دوستت دارم و دلتنگت هستم برای من دعا کنید به حاجتم برسم و تا قیامت نگاهتون رو از ما و ذریه مان دریغ نکنید آقای مهربان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۳ دی ۱۴۰۰
یاامام زمان امروز جمعه است دستم بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۰۲:۱۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۰
سلام آقاجانم فداتون بشم عزیز دلم
یا صاحب الزمان ادرکنی یا صاحب الزمان اغثنی
آقا جان خیلی خیلی دوستون دارم عاشقتونم ای کاش شما رو زیارت میکردم خیلی دوست دارم ببینم عزیز دلم رو قربان شما بشم آقا جانم.
آقا جان مشکل خیلی زیادی دارم یکی دو تا نیست. مادرم سنش بالاست و نیاز به کمک ماها داره. خواهرم مریضه عصبیه نمیتونه راه بره صبح تا شب دعوا راه میندازه و آبرویی برامون پیش در و همسایه نمونده. برادر کوچکتر از خودم از بیکاری و بی‌پولی واقعا ناراحته. مادرمم مارو میبینه دلش میشکنه. پدر عزیزم به رحمت خدا رفته و اما خودم سنم خیلی رفته بالا کم مونده ۳۸ ساله بشم نه شغلی دارم و نه همسری هیشکی نگاهمم نمیکنه انگار همه ازم بدشون میاد چه خاکی به سرم بریزم آقاجانم منکه درسته گنهکارم ولی شما رو پدر خودم میدونم پدر به فکر بچه هاشه آقاجانم چرا کسی پیدا نمیشه تو این وانفسا درمارو بزنه گناه من چیهواقعا حیرونم یکی به خاطر فقرمون یکی به خاطر سنم منو رد میکنه یه موردی هست طرف فک کنم آدم خوبی باشه شغلشم خوبه فداتون بشم سنم ازش یه سال بزرگتره تمنا میکنم تمنا میکنم التماستون میکنم به دلش رحم بندازین محبت منو بندازین تو دلش کاری کنید اینم منو رد نکنه من مشکلمو به کی بگم فقط زه شما میتونم بگم. خواهش میکنم دستمو بگیرین. اینم به فقر و سنم و شرایطم ایراد نگیره دیگه شماتت اطرافیان بسمه همه دختر پسرای از من کوچیکتر بچه و زندگی دارن من چی دیگه سنم در حال رد شدنه آقاجانم دستمو بگیر منو به حال این مردم دون صفت نسپار اونایی که همه چی رو پول میبینن. آقا جان سپردمش به خودتون. وقتی میگم یا صاحب الزمان ادرکنی یا صاحب الزمان اغثنی احساس میکنم بهم نظر میکنین.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۴۸ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
نگران مباش
صبر نمای و توکل بر خدا کن
مشکلت به زودی حل خواهد شد
نماز جماعت بگزار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
سلام امام زمان،امام مهدی
دلم گرفته،دلم شادی و خوشبختی می خواد.دلم می خواد ازدواج کنم.
Iran (Islamic Republic of)
یه شخص
۲۳:۵۴ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
یا امام زمان خودت دستمو بگیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللم عجل لولیک الفرج، امام زمان تک تک سلول هام فدای شما شماروبه حضرت زهرا حضرت زهرا ولمون نکنیدبدون عشق شمازندگی بی معنیه
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
سلام بر امام زمان عزیزم
امام زمان ،ما اول خدا و بعد شما ۱۴ معصوم رو داریم،شفیع ما باشید پیش خدا که حاجاتمونو بگیریم.اول عاقبت بخیری که اصلی ترین حاجت و بعد حاجاتی که تو دلمونه و به شما می گیم.
ممنونم و خیلی دوستت دارم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۱۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام آقا جان
من نه پول میخوام نه ازین چیزا
آقا شما از حال من خبر دارین و حاجتمو میدونین
میدونین که خیره
آقا من میترسم......هزار بار اسیر شدم
اگه تو همین اسارت بمیرم چی؟؟؟؟
چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد
و چه خوشتر آنکه مرغی ز قفس پریده باشد
خانه ات را حلقه بر در میزنم
گرد بام خانه ات پر میزنم
آنقدر در میزنم این خانه را
تا ببینم روی صاحب خانه را
تا به عشق خود اسیرم کرده ای
از علائق جمله سیرم کرده ای
من به غیر از تو ندارم هیچکس
مهدی زهرا به فریادم برس
آقا اگه حاجتمو نگرفتم چی؟
چیکار کنم؟
شما که حال منو میدونین.....
شما رو به سر شیعیانتون قسم حاجتمو روا کنین
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۵۳ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
اگر عاشق باشی
حتی
جهنمی باشی
ولی عاشق باشی
در موقع ظهور
تو را خواهند فرستاد
پس نگران مباش
مشکل تو این است
که از مرگ میترسی
که عاشق نیستی
ظهور نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۲:۳۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۰
یاامام زمان خودت کمکم کن قسمت میدم به جان مادرت نا امیدم نکن هرچه زودتر نجاتم بده ازاین تنگ دستی اعذاب به دادمان برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
امام زمان سلام الله ازشیعیان خواسته برافرجش دعاکنندحتمن دعاکنیدصلوات
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۰:۴۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
سلام بر امام زمان عزیز
من رو سیاه که پیش خداوند قابل نیستم آقاجان، تا برایت دعا کنم ولی با همین روی سیاهم از صمیم قلب دوست دارم. نمی دونم چرا چند وقتی هست به شما فکر می کنم. کاش می شد زودتر تشریف بیارید آقاجان .
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۴۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
دوستان عزیز برای من دعا کنید هر چی التماس کردم جوابی نگرفتم برام دعاکنید ازتون عاجزانه خواهش میکنم که جواب نامردیشو ...‌‌‌ببینه خیلی بد کرد در حقم
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۲:۱۴ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
یا امام زمان حاجت روا کن من را جز تو کی را دارم درد دل کنم بیا امام زمان حاجت من را بده چیزی که در دل من است شما بهتر می دانید اگر به صلاح من است حاجت روا کن یا امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
یکی نوکرات
۰۹:۰۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
آقا من کسیو جز شما ندارم
آقا میدونم از حال دلم خبر داری
به هرکس میگم عاشق شدم میگه هوسه
چیکار کنم شبو روزم شده گریه دلو دماغ ندارم
آقا میدونی دوسش دارم به شما نگم به کی بگم مگه کیو جز شما دارم
آقا من بهش برسم بخدا آدم میشم سربازت میشم
منو بهش برسون
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۴۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
آقاجان پروانه روسیاهت هستم مهدی آقاجان دلم سوخته آقاجان انتظار و دوری شما قدم را خم کرده آقاجان فقط به گریه و آههای سرد پناه آورده ام اربابم مهدیم عزیزم فدای دل شکسته ات بشم آه و هزاران آه وای و هزاران وای دلم بیمارم برایت تنگ شده آقاجان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
امام زمان ،خیلی تنهام.خیلی دوست دارم ازدواج کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام
آقا امام زمان برامون دعا کن عاقبت بخیر بشویم .من را بعنوان سربازت قبول کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
یا صاحب الزمان خودت کمکم کن به نرجس خاتون قسمت میدم حاجتم رو روا کن بیا به خوابم بگو چکار کنم همون کارو انجام میدم روم سیاه که باعث ناراحتیت میشم به خدا قسم تو فقط بیا به خوابم راه رو بهم نشون بده همون کار رو انجام میدم دیگه هیچی ازت نمیخوام فقط حاجتم رو روا کن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سعید
۲۲:۲۴ ۱۴ دی ۱۳۹۹
در نظرات هر کسی مشکلات خود و یا جامعه را بیان می کند و از آقا امام زمان ارواحنا فداه طلب حاجت می کند.
ولی خودمانیم، چقدر من و توی بچه شیعه به امام زمانمان کمک کرده ایم؟
آیا آنقدری که از خاندان عصمت و طهارت طلب حاجت نمودیم! خودمان هم قدمی برداشته ایم؟
پس خدا خیر دهد کسی را که با انجام واجبات و ترک محرمات و رعایت حدود الهی دل مولایش را شاد کند و خود را در زمره اصحاب یمین قرار دهد و سپس با جلوه حق در وجودش مقرب درگاه الهی شود. انشالله.
Iran (Islamic Republic of)
یه گنهکار ولی عاشق
۱۹:۰۰ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب کبری سلام الله علیها .
ان شا الله که به حق شهدای کربلا علیهم السلام مشکلات همه حل بشه و بیماری های همه از بین بره و گناهان من هم امرزیده بشه . که فقط با ظهور مولایمان تحقق پیدا می کند . پس در راس دعاهایمان دعای فرج باشد و بعد استغفار از گناهان .
همه هر شب و اخر شب برای ظهور و سلامتی مولایمان دعا کنیم و حتما او هم برای ما دعا می کند .
توکل به خدا واحد القهار و لطف بی کران او و توسل به ائمه علیهم السلام
Iran (Islamic Republic of)
یه گنهکار
۱۸:۵۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
سلام آقا
شما رو به خدا قسم شما رو به علمدار کربلا علیه السلام قسمتون میدم دعا کنید من از یارانتون باشم و شهید بشم آقا . آقا شما رو به خدا قسم منو هم به عنوان کنیز اون ۳۱۳ نفر قبول کنید هم خوبه آقا التماس می کنم این حاجتمو بدید . آقا من تا ابد می سوزم به خاطر واقعه کربلا . آقا التماس می کنم حاجتمو بدید که جز یاران شما باشم . آقا شما رو به حضرت رقیه سلام الله علیها قسمتون میدم دعا کنید عمرم اون قدری باشه که به ظهور شما برسم و از یارانتون باشم . مولای من منو ببخشید که به خاطر کارایی که می کنیم شما دارید دوران غیبت رو تحمل می کنید . آقا خیلی دلم براتون تنگ میشه .‌ آقا من خواستگار دارم ولی دوست ندارم ازدواج کنم چون می ترسم بیشتر درگیر این دنیا و مادیات شم . آقا راهنماییم کن شما رو به علمدار کربلا علیه السلام قسمتون میدم .
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۰۲:۱۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
بیشتر نظرارو خوندم قربون آقا برم ان شاءالله بحرمت جوانیه خانم فاطمه ی زهرا ونرجس خاتون حاجت قلبیه همتونو براورده بخیر کنه من قبلا یبار بادل شکسته صداشون کردم وجواب گرفتم.امام زمان هیچ کسو ناامید نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
احسانی
۰۱:۴۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
سلام اقای من نیت کردم بچه ام که به دنبا بیاد اسمشو بزارم محمد مهدی ولی تودوماهگی از دنبا رفت واصلا نارحت نیستم چون همه چی خواست خداست و از اقا امام زمان میخاهم که برا بچه کمکم کنه اقای من سرور من دوستت دارم بیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
سلام یاصاحب تمام مشکلات زمین بعد از خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
این چله رو چطور باید خوند چهل شب باید مسجد بریم تورو قرآن توضیح بدین
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۱۷ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
به مسجد کوفه باید بری
اسم مسجد رو اون بالا گفته همونجا
هر چهارشنبه باید توی مسجد نماز بخونی به مدت چهل شب
بعد آقا میاد پیشت اما تو نمیفهمی
و اون بهت نمیگه که امام زمان هست
تا وقتی که خودت بفهمی
امیدوارم لیاقتش رو داشته باشی
Iran (Islamic Republic of)
Mahdi
۲۳:۴۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
یا امام زمان(عج) الهی هر کجا هستی سلامت باشی انشاءالله ودرحق ما بندگان حقیر گنهکار دعا کنی .
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۲۱:۳۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
امام زمانم امام مهربونم امام تنهایی هام امامم صدامو بشنو تورو به نرجس خاتون مادرت قسم میدم به حق این ماه عزیز شوهرم از جدایی منصرف بشه و مهرم به دلش بیوفته و دوباره خوشی به زندگیمون برگرده تورو به گلوی بریده حسین قسمت میدم شفاعتمو بکن من خیلی میترسم از آیندم عاشق شوهرمم...
Iran (Islamic Republic of)
عبدالزهرا
۱۵:۰۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام امام زمانم عزیزتر از قلبم آقای مهربونم میمیرم برات عاشقتم افسوس که گنه کارم اومدم ازتون درخواست کمک کنم که مشکلاتم رو حل کنین ولی آنقدر دلم براتون تنگه که اصلا نمیخام حرفی از کمک بیارم آقا حالا که فکر میکنم میبینم من خودتو میخام عزیز دلم نازنینم فدات بشم قربونت بشم عزیز زهرا ... بحق ابلفضل العباس من وخانوادم و همه محبان و شیعیان اهل بیت رو از خودت جدا نکن ماها فقط خودتو میخایم دردت ب جانم ..قبلاً فک میکردم خیلی حرف تو دلمه اما حالا که میبینم حرفی ندارم بجز دوست داشتنت قربون خدا واهل بیتش .. انشاءالله هر چه سریعتر سایت بالا سرمون بیاد و انتقام مادرت و باهم بگیریم هممون... دوست دارم ❤️
United States of America
تنها
۱۱:۰۴ ۲۱ شهريور ۱۳۹۹
یا امام زمان شمارو ب جان مادرت حضرت نرجس خاتون کمکم کن دیگه تحمل ندارم خودت میدونی چی میکشم
Iran (Islamic Republic of)
صدیقه
۱۳:۱۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
یا صاحب الزمان من درخواست یک میلیارد پول نقد کردم بعنوان قرض بجاش سهم الارثم که گرفتم بهت پس میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۲۱:۲۲ ۳۱ تير ۱۳۹۹
آقا سلام مگه تو آقا وسرور همه ی ما نیستی؟ امام زمانم من فقط تو رو دارم نا امیدم نکن آقا دلم را دریاب من فقط شما وراه شما رو میخوام ولی بلد نیستم مثل شما میشه کمکم کنی میشه دستمو تو دست حضرت زهرا بزاری؟
Iran (Islamic Republic of)
Mr_boss
۰۵:۱۷ ۳۱ تير ۱۳۹۹
انشالله هرکی گرفتاری داره حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
منتظران مهدی(عج)
۱۳:۴۷ ۲۸ تير ۱۳۹۹
یا امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
یا عزیز دل زهرا
۲۲:۳۴ ۲۰ تير ۱۳۹۹
یا حضرت مهدی،آقاجان..
یکیو دوست دارم و به خواستگاریم اومده،ولی پدر مادرم اونو قبول نکردن و اجازه نمیدن..
و من نمیتونم بخاطر حرمتی ک بین من و پدر مادرم هست چیزی راجع به این موضوع بگم،نمیتونم بگم ک اون شخصو دوست دارم..
یا امام زمان خودت از درد من،از دل من خبر داری،خیلی از لحاظ روحی داغونم.. ای کاش بشه برام،برای این حال داغونم کاری کنی مولا‌،، هیچچچ کس نمیدونه جز تو
ی کار کن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۲ تير ۱۳۹۹
سلام،به مولا صاحب الزمان انشاءالله این جمعه روز ولادت امام رضا علیه السلام روز موعود باشد آقا بیا دنیا را از دست شیطان پرستها نجات دهد به امید فرج،
Iran (Islamic Republic of)
ماما
۲۱:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
السلام علیک یا صاحب زمان.درمانده ام.درمانده ام.ویلانم.دریابم ای چشمه حیات.از درگاه مقدست حاجتی دارم آقا .تورا قسم به مادرت حضرت زهرا.امیدم را ناامید نکن.دوستت دارم اشکهایم تقدیم وجود مبارکتون.امیدوارم این نوشته مرا بخوانید آقا.شرمنده شما
Iran (Islamic Republic of)
مهد ی رجبی
۲۳:۵۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
یا امام زمان دل من برای تو تنگ شده است بیا امام زمان بیا این مریضی را از بین ببر
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۸:۰۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام نرگس هستم ناشنوام خدایااا دل درد دارمم بیشتررر خدا امام زماام جان به من کمک کن خیلی دلم گرفته خدایااا اشکم اومده به من کمک کن میخام اینده زندگی خوشبخت بشممم دلممم میخامممم خیلی.... شوهرخوب خوش اخلاق هم به من عشق میش تا زندگی خیلی خوشبخت بشیمم سالم سلامت باشیممم خداییااامامم زمااان جاان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
یا امام‌زمان‌متوسل شدم به شما آقا برای ازدواج جوان شیرین تر از جانم
که همیشه معترض به من که تو از خدا برای من دعا نمیدکنی
یا امام زمان خواهش میکنم التماست میکنم
دست رد به سینه این مادر نزن دختر عزیزم رو هر چه سریعتر خوشبخت کن شماروبخ شب عزیز
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۱:۱۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقا ناامیدتر و گناهکارتر و بدبختر ازخودم نمیبینم راستش تقریبا ازخودتم ناامید شدم اصلا اعتقادم و اخلاقم هم که هیچ شده به حق مادرت فاطمه ی زهرا و پیغمبر و امام حسین دیگه بسمه پس همین الآن کمکم کن حسابی هم کمکم کن. خسته ام
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۲۱:۰۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقا
دلم شکستس
دلم خستس
روحم زخمی شده
درد دارم
درد میکشم
اقا
آقا
آقاجونم
بد بریدم از همه چیز
از همه کس
تنها پناهمید آقا
آقا
خستم آقا
خیلی خستم
خیلی خستم
ای کاش بخابم و دیگه بیدار نشم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۲۳ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
تو هنوز اولشی صبر کن اینقدر خسته میشی که خسته شدن برات زندگی میشه
هنوز تو راه های زندگی رو نرفتی
سنت کمه بچه جون
اگه توی بچگی بلنگی
توی بزرگی نابود میشی
میخوای راحت شی
باید دیگران بهت اعتماد بنفس بدهند
توی مسابقات شرکت کن
از هر روشی که استعدادش رو داری شرکت کن تابتونی اعتماد بنفست زیاد شه
Iran (Islamic Republic of)
م.ص
۲۲:۰۵ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام من از امام زمان یک خانه گرفتم در عرض یکسال دوندگی و خسته و ناامید از اقا مهدی خواستم همزمان خرید و فروش خانه ام را جور کند همان شب یک خریدار پیداشد و گفت عاشق خونه ات شدم و ما فرداش یک خانه جدید را همزمان باهم قولنامه کردیم این بی نظیر بود و فعلا آجیل مشکل گشا در فامیل دادم البته خیلی دلم شکسته بود.
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسن بیکدلو
۰۳:۲۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
السلام علیک یااباصالح المهدی(عج)
آقاجان من تاکنون خودم را فقیر حساب نکرده ودست نیازبه سوی کسی دراز ننموده ام ولی مدتی است که کارم کساد شده واز توانایی اداره امورات زندگی عاجز مانده ام وتقاضای کمک از سوی شما دارم
شماسرور ومولای ما هستیدوبر ما ولایت دارید چه بسا که بهترین کار دست گدایی به سوی شما دراز کردن است آقای من مولا جان
در خواست من از خداوند متعال تعجیل در فرج شماست(الهم عجل لولیک الفرج) ودرخواستم از شما وامام زمانم استغفار وآمرزش من از جانب خداوند متعال است
امیدوارم خداوند در ظهور و فرج آقا ومولایمان حضرت مهدی(عج) تعجیل نموده وچشمان ما را به قدوم مبارک ایشان نورانی گرداند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۵۸ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
السلام علیک یا صاحب الزمان
سختی و فقر و مشکلات طاقتم را طاق کرده زیاد کار میکنم ولی کم عایدم میشود این کم به خاطر ظلم و ستم است و چاره اش ظهور شماست به خاطر شغلم بسیار بد اخلاق و بد خلق شده ام تا زمانی که مجرد بودم دوست داشتم جهاد کنم ولی قسمت نشد و من لایق نبودم و حال به خاطر فشار زندگی و ضعف در اعصاب و بدنم ایمانم سست شده دیگر به هیچ کس امیدی ندارم اولا برایم دعا کنید و دستم را بگیرید و ثانیا از خدا فرج و فتح شما را خواهانم ارزوی دیدار شما را دارم فقط یک نگاه شما کافیست تا غبار گناه از تنم زدوده شود و کوره ایمانم روشن و عزمم راسخ و صبرم زیاد و راضی و خشنود شوم شما را به مقام ثامن الائمه سوگند با زیارتتان قلب شکسته ام را درمان کنید .
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۴۲ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
السلام علیک یا صاحب الزمان
اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
خدایا به حق صاحب الزمان نگاهی به همه دردمندان بفرما
ان شاءالله جواب سلامم رو میدی اقا جان دختری بیمار وسن بالا هستم در خانه ای که برایم زندان است کسی بجز مادرم زبان حال دلم را نمی فهمد یا صاحب الزمان نطری کن یا شفایم بده یا اگر تقدیر من اینست که بیمار باشم تا اخرین لحظه مرگم تحمل لیماریهای جسمی وروحی رو داشته باشم و باری بردوش دیگران نباشم
اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
محتاج به دعا
۱۹:۳۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
من دعا کردم همه کسانی که اینجا نظر نوشتن به حق آقا امام زمان و به وکالت ایشان به حاجتشون برسن و از صدقه سرامام زمان و این حاجت های براورده شده منم به حاجتم برسم
پدرم بدون دلیل با ازدواج با کسی که خیلی دوسش دارم مخالفت میکنه و من نمیتونم تو روشون وایسم
اگه دلت خواست برام دعا کن که ان شاءالله حاجت روا بشی
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
M.j.f
۲۳:۰۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
السلام علیک....
ان شاءالله همه به حاجتشون برسن منم ب حاجتم برسم
Iran (Islamic Republic of)
طهورا
۱۹:۴۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
سلام آقا جان این همه مشکل این همه درد و غم از نبود شماست آقاجان جان.... خدارو قسم میدم به حضرت زینب شرایط ظهور شما رو هرچی زودتر فراهم کنه......
تا غم از دلهای همه باز بشه و با نور شما دنیا روشن بشه
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۰۲:۰۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
اللهم عجل ولیک الفرج
آقا جان حاجت همه رو بده
حاجت ما را هم بده
Denmark
دختر دلشکسته
۲۲:۴۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
امام زمانم صدامو میشنوی اگه میشنوی کمکم کن اگه نه بگو یه چیزی بگو من خسته شدم از بی جوابی توروخدا جوابمو بده من بدم شما که خوبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
السلام علیک یا صاحب الزمان اقاجان ترا قسم میدم ب حق فاطمه زهرا ب خدا مرا شفا بدهد. التماس دعا دارم ازتون دعام کنید یا علی.
Iran (Islamic Republic of)
حاجتمند
۱۶:۱۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
یا امام زمان به همه حاجتمندها هم کمک کن میخوام بهت توسل کنم تا عاشورای98. پدر و مادرم درد و غم زیاد دارند داغ فرزندو نداری و تحقیر و نداشتن سلامتی . ولی من از خدا و امام زمان فقط دو چیز می خوام اینکه در3-4 سال اخیر بتونم یک پلیس بشم و کلی از دردهاشونو از بین ببرم و اینکه بتونم گناهی من و پدرم انجام میدیم با سربلندی ترک کنیم ♡ دوستدارم خداجون، همچنین امام زمان. لطفا دعام کنین مرسی
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۰:۰۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
سلام اقای من مولای من چراظهورنمیکنی ازدست این ملت که هیچکس بفکرهیچکس نیست برادردرغم برادر نیست برادرم درحقم نامردی کرد مراازکار یکسال اخراج کردند به هر دری میزنم همش بدبیاری اقایم صاحب الزمان (عج)تو رابه ابروی مادرت فاطمه الزهرا به من کمک کن بخداخسته شدم پیش زن وبچه ام کم اوردم نمیدانم چکنم ازبیکاری
Iran (Islamic Republic of)
دل شکسته
۱۴:۱۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
مهدی جان به دل شکسته من هم گذری کن آقا جان به حق مادر دل شکسته ات فاطمه(ص)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
سلام آقاجان یابقیه الله ادرکنی .خداکند اسمم تو لیست مشمولین دعای حضرت باشم .یابقیه الله برای بنده گناهکارت ئعا کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام دوستان من یه شب داشتم ازمسجد به سمت منزل میومدم ماه رمضون بود وبعداز مراسم شب احیا توکوچه پیاده همچنان گریه میکردم وزیر لب آقامو صدا میزدم فقط چندبارگفتم( المستغاث بک یابن الحسن)کوچه خیلی سوت وکور بود باخودم گفتم آقا الان اگه میخوای خودتو نشونم بدی بهترین موقع ست یه حال عحیبی داشتم تا اینکه رسیدم خونه با گله مندی خوابم برد که چرا خودتو نشونم ندادی خوابیدم تا حدودای ساعت هشت یا نه صبح بود که یه دفعه یه نفر در خونه رو زد با حالت خواب الودگی باز کردم یه جوون خوش سیما ومهربون با لبخند ملیحی روی لب بهم سلام کردجواب دادم گفتم بفرمایید کاری داشتید گفت خونتونو نمیفر وشید یه نگاه به صورتش کردم دیدم محو صورتم شده ولبخند میزنه اخمامو توهم کردم گفتم نه آقا نمیفروشیم بازم لبخند میزد گفتم این خونه مال یتیمه من اجازه فروش ندارم سریع خداحافظی کردم ودروبستم اومدمو دوباره خوابیدم برای یه لحظه جرقه ای توذهنم ایجاد شد که ای دل غافل تو کی رو صدا زده بودی وکی رو دیدی به خدا قسم هنوز تواون لبخنده موندم داغ لبخندش تا ابد تودلم مونده یه آدم تشنه ام که هرروز تشنه ترمیشم اینو گفتم که بدونید اگه بااخلاص صداش برنید نیازی نیست چهل شب برید مسجدکوفه!
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۲:۵۱ ۳۰ تير ۱۳۹۸
دلم شکست تو محل کارم بودم بغضم ترکید الهی به حق سر بریده امام حسین همه حاجت روا بشن . این مطلب رو خوندید برای منم دعا کنیم خیلی حالم بده
Iran (Islamic Republic of)
فرهودی
۰۵:۱۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
سلام آقا جون تورا قسم میدهم جدت امام حسین که خون علی اصغررا به آسمان پرت کرد قسم میدهم به آن خون مارا به راه هدایت دعوت کن الهم عجل ولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۰۸ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
ای امام زمان شما که از قلب من خبر داری کمکم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
جانم به قربان گیسوان پریشانت اقا اللهم عجل لولیک الحجت ابن الحسن (عج)
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا بمیرانند
۱۷:۲۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
قربونت بشم آقا
Netherlands
مریم
۲۱:۴۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
سلام توروخدا ب ما کمک کنید داریم از گرسنگی میمیریم الان چندروزه چیزی نخوردیم دارن چشامون سیاهی میرن التماس میکنیم کمکمون کنید
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۲۳:۵۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
شما کجایین؟؟
Iraq
سوفی
۰۸:۱۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
شما کجایید مریم که گفتید گرسنه اید. آدرس بده
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۲:۱۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۷
دمش گرم ام
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۰:۲۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
با سلام اقا جان شما را به تمام مقدساتتان قسم میدهم راهی فرامینی جهت دیدار با امام زمان ص بگویید با ایشان را ببینم و صحبت کنم شما را قسم میدم به ببی فاطمه زهرا رو سیاه باشید نگویید دوم به جان مادرتان و قدمهای پاک ان قسمتان میدهم تنها ارزویم یا بزرگترین ارزویم در دنیا این است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
سلام اقاسلام مراازراه دوربپزیراقاگرفتارم محتاج دعای شماهستم من فرزندانمشوهرم پس دعاکن اقاردم نکن گرفتارتم محتاجتم زود زودزودبیااقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۷
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
سلام اقاجان سلام به مادرت نرجس خاتون سلام بر زهرای اطهر سلام به محاسنت سلام به حسین تشنه لبت اقاجان خیر دنیاو اخرت میخوام میخوام ذاکرتون بشم دستمو بگیرید لیاقت ندارم اما شمارا دارم میخوام توعالم ذاکر شما باشم میخوام سالمو دستگیر بشم میخوام پشت س رهبرم باشم دلم هوای کربلا دارد سرمایه دار بشم غلام همه بشم میخوام مثل بلبل براتون بخونم مهدی جان کجای اقا از خدا ارزوهاموامض
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۲۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
سلام اقاجان سلام به مادرت نرجس خاتون سلام بر زهرای اطهر سلام به محاسنت سلام به حسین تشنه لبت اقاجان خیر دنیاو اخرت میخوام میخوام ذاکرتون بشم دستمو بگیرید لیاقت ندارم اما شمارا دارم میخوام توعالم ذاکر شما باشم میخوام سالمو دستگیر بشم میخوام پشت س رهبرم باشم دلم هوای کربلا دارد سرمایه دار بشم غلام همه بشم میخوام مثل بلبل براتون بخونم مهدی جان کجای اقا از خدا ارزوهاموامض
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۳۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۷
سلام.اقا جان بیا تنها تو ی که میدونی چی میگم چی می کشم.اقا جان به هر کی گفتم فقر و قرض امانم رو بریده تازه تعنه هم می زدن.به دفتر خیری نامه دادم اصلا جوابی ندادن.یا امام زمان همه خونه و سر پناه دارن من و بچه هام نداریم اقا جان پیش خانم و بچم خجالت می کشم پسرم میگه بابا خونه بخر برم اتاقم در جوابش فقط اشک سرازیر میشه میگه بابا دوستم اتاق داره.....اقا تو یه اتاق خراب نه متری زندگی می کنم ناشکر نیستم اما از بس خاک میریزه تحمل نداریم.اقا جان در خواست زیادی ندارم همچی میشد یه بیست تومن جور میشد یه خونه اجاره می کردم دیگه تمام.گرسنگی و شبها با شکم خالی خوابیدن شده عادت.گویا این دنیا واسه بعضی ها هر جا رفتم کسی جوابی نداد و نا امید شدم.اقا جان بسه تورا خدا از خدا بخواه جان منو بگیره این همه فقر و عذاب نکشم.
Iran (Islamic Republic of)
ف
۰۰:۰۸ ۲۵ تير ۱۳۹۸
ای کاش میشد کمکتون میکردم
۱۲۳