نظرسنجی: محبوبیت ترامپ به پایین‌ترین سطح خود رسید

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد فقط حدود یک سوم آمریکایی‌ها از عملکرد رئیس‌جمهورشان رضایت دارند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از ایندیپندنت، نتایج نظرسنجی جدید آسوشیتد پرس و مرکز تحقیقات نورک نشان داد سطح محبوبیت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا باز هم کاهش یافته است و فقط یک سوم آمریکایی ها از رئیس جمهور خود رضایت دارند.

بر اساس این نظرسنجی، فقط 32 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که از عملکرد ترامپ در کاخ سفید رضایت دارند. در همین حال، که 67 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی از عملکرد وی رضایت ندارند.

کمتر از یک پنجم شرکت کنندگان (19 درصد) اعلام کردند که معتقدند رئیس جمهور نیازها و مشکلات آنها را درک می کند. 23 درصد هم اعلام کردند که رئیس جمهور یک انسان راستگو است.

بر اساس این نظرسنجی، سطح محبوبیت دونالد ترامپ از ماه مارس تاکنون با حدود 10 درصد کاهش همراه بوده است. بیش از 60 درصد آمریکایی ها از نحوه برخورد دونالد ترامپ با موضوعاتی مثل مسائل نژادی، سیاست خارجی و مهاجرت رضایت ندارند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که سطح محبوبیت رئیس جمهور حتی در میان جمهوری خواهان هم رو به کاهش است. در ماه مارس، 80 درصد جمهوری خواهان از عملکرد وی رضایت داشتند. اما این رقم هم اکنون به 67 درصد کاهش یافته است.

شرکت کنندگان در این نظرسنجی همچنین از عملکرد دونالد ترامپ در پی توفان ماریا در منطقه پورتوریکو هم ابراز نارضایتی کردند و فقط 32 درصد شرکت کنندگان از عمکرد وی در خصوص این توفان رضایت داشتند. این درحالیست که 48 درصد شرکت کنندگان از واکنش وی به توفانی که ایالات تگزاس و فلوریدا را در نوردید ابراز رضایت کرده اند.

در این نظرسنجی فقط 24 درصد شرکت کنندگان هم اعلام کردند که آمریکا در مسیر درستی در حال حرکت است.


انتهای پیام/

کاهش محبوبیت ترامپ در جدیدترین نظرسنجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار