عامری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

افزایش دو برابری قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین

مدیرعامل شرکت تعاونی مسافربری گفت: قیمت بلیت اتوبوس برای تمامی مرزهای کشور عراق در ایام اربعین دو برابر می شود.

افزایش دو برابری قیمت بلیط اتوبوس در ایام اربعین/ تأمین تمامی نیازهای زائرین اربعینیاحمد رضا عامری مدیر عامل شرکت تعاونی های مسافربری در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به افزایش دو برابر قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین اظهار کرد: به دلیل آنکه تمامی اتوبوس‌ها یک سر خالی هستند، بنابراین تصمیم به افزایش قیمت بلیت در این ایام گرفته شد.

وی در ادامه افزود: با برنامه ریزی های انجام شده از نهم آبان ماه سفر اربعین زائرین آغاز می شود و نرخ های بلیت اتوبوس به تمامی مرزهای عراق دو برابر می شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی های مسافربری افزود: اگر قیمت بلیت اتوبوس در ایام عادی 38 هزار تومان بوده، در ایام اربعین به 76 هزار تومان افزایش می‌یابد و بعد از پایان این دوره قیمت دوباره به حالت عادی باز می‌گردد.

به گفته وی در این بازه زمانی به دلیل افزایش ترافیک و حجم تردد معطلی اتوبوس ها چندین برابر شده و مسیری که  8 ساعته طی می شود،  تبدیل به 76 یا 80 ساعت بیشتر می شود.

عامری با تاکید بر اینکه این افزایش دو برابر تنها مربوط به مرزهای کشور عراق و فقط در ایام اربعین است، گفت: بعد از بازگشت زائران تمامی قیمت ها به حالت عادی باز می‌گردد.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسافربری با بیان اینکه تمام نیاز مسافران برای تردد به این مرزها تأمین شده است، گفت: حدود 110 هزار دستگاه سواری، اتوبوس و مینی بوس سهم توسعه حمل و نقل عمومی است که بخش عمده ای از آن را به این مسیر اختصاص داده ایم.

عامری در خاتمه گفت: متاسفانه در این ایام سهمیه حمل و نقل در سایر مسیرها کاهش می یابد و ما از این مسئله بسیار ناراحت هستیم اما با افزایش نظارت خود به هیچ عنوان اجازه افزایش قیمت بلیط را نخواهیم داد.

انتهای پیام/

نرخ های بلیت اتوبوس به تمامی مرزهای عراق دو برابر می شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
چرا ما خیلی دوست داریم برویم کربلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
فکر نمی کنند که کاهش قیمت بلیط خدمت به زائران اباعیدالله و افزایش اون اذیت زائران رو در پی داره... آخه چرا مردمم رو اذیت می کنن...
آخرین اخبار