یاسوج میزبان مسابقات فوتسال بانوان کشور

 سرپرست امور ورزش و جوانان بانوان استان گفت: شهر یاسوج به عنوان میزبان دور نهایی مسابقات فوتسال جوانان بانوان کشور انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   زیبا التیامی سرپرست امور ورزش و جوانان بانوان استان گفت: دور نهایی مسابقات فوتسال جوانان بانوان کشور با حضور چهار تیم از ۲۶ لغایت ۲۸ مهرماه در شهر یاسوج برگزار می شود.

 التیامی افزود:در این مسابقات تیم‌های سرویس هیدرولیک اصفهان، فردوس مشهد، پردیس سیرجان و هیئت فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در سالن ۹ دی یا پوریای، ولی آموزش و پرورش استان برگزار میشود گفت: امیدواریم ضمن میزبانی خوب و شایسته، شاهد قهرمانی تیم فوتسال جوانان بانوان استان باشیم.

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان همچنین از حضور مسئولان بانوان ادارات منطقه ۲ کشور در آبان ماه در شهر یاسوج خبر داد و افزود: با هماهنگی صورت گرفته با معاون وزیر در امور بانوان، شهر یاسوج میزبان مسئولان امور بانوان ادارات ورزش و جوانان استان‌های اصفهان، یزد، خوزستان، چهار محال و بختیاری در نیمه دوم آبان ماه خواهد بود.

التیامی از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان در هفته‌ی تربیت بدنی و ورزش خبر داد و اظهار امیدواری کرد شاهد حضور خوب و گسترده بانوان ورزشکار در هفته‌ی تربیت بدنی و ورزش در مسابقات و آیین‌های فرهنگی و ورزشی باشیم.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری مسابقات فوتسال بانوان کشور در یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.