ثمری: رکوردم در لیگ دوومیدانی رضایت بخش بود

دارنده مدال طلای مسابقات پرتاب وزنه آسیا گفت: عملکردم در بازی‌های لیگ دوومیدانی رضایت بخش بود به طوری که توانستم رکورد خوب ۱۹:۲۵ را به ثبت برسانم.

علی ثمری در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد قهرمانی در مسابقات لیگ دوومیدانی اظهار کرد: خدا را شکر عملکردم در این مسابقات خوب بود.در ضمن با وجودی که وضعیتم خوب بود و از شانس بالایی برای کسب مدال طلا در ترکمنستان برخوردار بودم اما متاسفانه در روز قبل از رقابت ها دچار مصدومیت شدم و نتوانستم به مدال برسم.بنابراین پس از آمدن به تهران تصمیم گرفتم به دنبال بهبود مصدومیتم بروم تا دوباره آمادگی ام را بدست آورم و با برطرف شدن مصدومیتم توانستم روز گذشته در رقابت های لیگ دوومیدانی رکورد 19:25 را به ثبت برسانم که از نظر من رکورد خوبی محسوب می شود.

او ادامه داد:به اعتقاد من رکورد 19:25 بعد از این همه مصدومیت رکورد خوبی محسوب می شود و از طرفی با توجه به اینکه در انتهای فصل قرار داریم هیچ مسابقه رسمی در کشورهای دیگر برگزار نمی شود اما رقابت های کشور ما آن قدر فشرده است که هنوز هم به پایان نرسیده است.

عضو تیم نفت تهران در مورد کیفیت رقیبانش در این مسابقات تصریح کرد:خوشبختانه آنها هم در وضعیت مطلوبی قرار دارند و با تمرینات مداومی که پشت سر می گذارند به سطح خوبی دست یافته اند و به طور حتم در آینده حرف های زیادی از آنها خواهیم شنید.

دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا با اشاره به اینکه برای پیشرفت ورزشکاران به چه ابزاری نیاز است،اظهار کرد:به نظر من برای اینکه ورزشکاران کشورمان بتوانند پیشرفت کنند باید در رقابت های بزرگ شرکت کنند تا با تجربه اندوزی کنار ورزشکاران بزرگ دنیا به سطح خوبی دست پیدا کنند.

ثمری درباره برنامه اش برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا اذعان داشت:باید بگویم به دنبال این هستم تا بتوانم در جاکارتا مانند بازی های آسیایی به مدال خوشرنگ طلا برسم.البته به فکر رکورد زدن هم هستم.

او در پاسخ به این سوال که کدام کشورها را برای برگزاری اردوها مد نظر دارد،بیان کرد:چند کشور اروپایی مد نظرم هستند که قرار شده پس از مشورت با اعضای فدراسیون یکی از آنها را انتخاب کنم و برای برگزاری اردوهایم راهی آنجا شوم.البته نباید فراموش کرد اگر مسئولان امکانات لازم را در اختیارم قرار بدهند مطمئن باشند که می توانم مدال های زیادی را برای کشورمان به ارمغان بیاورم.

ثمری در پایان درباره کار با مربیان ایرانی پاسخ داد:خیلی خوشحالم که زیر نظر مربیان ایرانی توانستم به مدال طلای مسابقات آسیایی برسم و جا دارد از زحمات امیر الوند برایم تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/

خوشحالی ثمری از ثبت رکورد 19:25 در لیگ دوومیدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار