استاندار کرمانشاه؛

باید به سمت کشاورزی صنعتی اقتصادی برویم

استاندار کرمانشاه گفت: ظرفیت‌های مناسبی برای گسترش کشت محصولات گلخانه ای و گیاهان دارویی در استان کرمانشاه وجود دارد که باید در این زمینه تلاش مضاعفی صورت بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛هوشنگ بازوند  استاندار کرمانشاه با بیان اینکه باید از کشاورزی سنتی -معیشتی عبور کرده و به کشاورزی صنعتی - اقتصادی برسیم گفت:باید همه کمک کنیم که کشاورزی استان کرمانشاه در همه بخش ها تقویت شده و تبدیل به صنعتی - اقتصادی شود که از جمله راهکارهای آن بازاریابی مناسب با رویکرد صادراتی و برندسازی برای محصولات شاخص استان است.

وی افزود: انتظار داریم جهادکشاورزی نیز در کنار سایر بخش هایی که در زمینه صادرات محصولات کشاورزی انجام وظیفه می کنند فعالیت نموده تا صادرات محصولات کشاورزی استان افزایش یابد.

بازوند بر استفاده بیشتر از ظرفیت‌های پرورش ماهی در استان کرمانشاه و افزایش سرانه مصرف تاکید کرده و افزود: هرچه سرانه مصرف ماهی افزایش یابد تولید نیز افزایش می یابد که اینکار علاوه بر تاثیر مثبت بر اقتصاد کشاورزی، افزایش ثروت و درآمد مردم استان؛ برای سلامت جسمی افراد جامعه خصوصا کاهش بیماری های قلبی- عروقی نیز مفید است.

 

انتهای پیام/ز

پرورش ماهی در استان کرمانشاه ظرفیت زیادی دارد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار