سردار فرجی:

سردار همدانی به مردم سوریه جرات و جسارت مقابله با دشمن را داد

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) گفت:درایت و مدیریت سردار همدانی در جبهه مقاومت جرات و جسارت مقابل با دشمن را به مردم سوریه عطا کرد.

سردار همدانی به مردم سوریه جرات و جسارت مقابله با دشمن را دادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در حاشیه دومین مراسم سالگرد شهید همدانی گفت: بسیاری از کارها و اقدامات شهید همدانی چه در داخل کشور و چه در جبهه های جنگ سوریه  پنهان ماند و در داخل کشور با مانع جدی و بی مهری مواجه شد.

وی ادامه داد : سردار شهید همدانی در سوریه تشکیلاتی ایجاد کرده بودند که وظیفه آن ها رسیدگی به خانواده های محرومین و رزمندگان بود با اطمینان کامل در جبهه جنگ علیه داعش  مبارزه کنند.

 سردار فرجی گفت: فعالیت و حضور مجاهدانه سردار همدانی همزمان در چندین جبهه  فرهنگی اجتماعی و  نظامی بود.

 جانشین سپاه انصار الحسین با بیان اینکه سردار همدانی موضوع تشکیل ارتش دفاع وطنی را حل کرد، خاطر نشان کرد: 97 درصد نیروهای که سردار همدانی در سوریه به کار گرفتند اهل سنت بودند.

 وی با اشاره به مجاهدت ها و رشادت های سردار همدانی و همرزمانش در جبه مقاومت بیان کرد: بدون این رشادت ها و مجاهدت ها پیرزوی در مقابل گروه های تروریستی که پیشرفته ترین امکانات را داشتند امکان پذیر نبود.

انتهای پیام/غ

رشادت های سردار همدانی در سوریه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.