کریمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«خواب ابراهیم» در دانشگاه‌های کشور اکران می‌شود

تهیه کننده سینما از اکران دانشگاهی فیلمی درباره ابراهیم حاتمی‌کیا در سطح کشور خبر داد.

«خواب ابراهیم» در دانشگاه‌های کشور اکران می‌شودمهدی کریمی تهیه‌کننده سینما در خصوص روند اکران «خواب ابراهیم» تا امروز، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با توجه به تعداد سانس‌هایی که در اختیار داریم، اکران فیلم رضایت بخش است و حتی به سانس های فوق‌العاده رسیده است.

وی افزود: مهمترین ویژگی «خواب ابراهیم» این است که مستند نیست و فیلمی مستقل است و این تفاوت باعث علاقه مندی و جذب مخاطب می‌شود.

این تهیه کننده سینما ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی‌های «خواب ابراهیم» این است که روش فیلمسازی ابراهیم حاتمی کیا را نشان می دهد که دانستن آن برای مخاطبان جذابیت دارد.

کریمی همچنین، از اکران دانشگاهی این فیلم در سطح کشور خبر داد.

شایان ذکر است؛ «خواب ابراهیم» مستندی است که مراحل تولید فیلم «چ» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا را به تصویر کشیده است و این کارگردان را در فرآیند ساخت فیلم سینمایی «چ» در مرکز توجه خود قرار می‌دهد.

«خواب ابراهیم» تلاش کرده است که از سیاق دیگر فیلم‌های پشت‌صحنه فاصله بگیرد و در قامت یک مستند مستقل ظاهر شود.

«خواب ابراهیم» محصول سال 1392 بنیاد سینمایی فارابی است و چهار سال بعد از اکران فیلم سینمایی «چ»، در بخش هنر و تجربه در حال اکران است.

عوامل فیلم عبارتند از:

گروه تصویربرداران: محمود کریمی، سعید جعفریان، مهدی کشاورزی، مهرداد دعوتخواه، سید احسان محمدی، تدوین: محمود کریمی، صداگذاری: مهدی جمشیدیان، تصحیح رنگ: محراب مشهدبان.

 

انتهای پیام/

 

فیلمی درباره ابراهیم حاتمی‌‌کیا در دانشگاه‌ها اکران می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار