کهگیلویه وبویراحمد استان امن کشور

فرمانده انتظامی استان گفت: کهگیلویه وبویراحمد جزء امن ترین استانهای کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان در نشست هم اندیشی با سران طوایف، ریش سفیدان، متنفذان و شورا‌های اسلامی استان گفت: کهگیلویه وبویراحمد در کاهش سرقت رتبه نخست، در پیشگپیری از وقوع انواع جرم جزو سه استان برتر کشور و در زمینه کشفیات مواد مخدر و نزاع‌های دسته جمعی از جایگاه مناسبی در کشور برخوردار است.

سردار انصاری با اشاره به اینکه حل اختلافات خانوادگی، ماموریت و مسئولیت در برابر امنیت وافزایش آن، از جمله وظایف سران طوایف، ریش سفیدان، متنفذان و شورا‌های اسلامی است از آن‌ها خواست در برقراری امنیت و اعتمادسازی بازوی توانمند نیروی انتظامی باشند.

وی در خصوص به هلاکت رساندن سارق شروری که ماه گذشته یکی از نیرو‌های انتظامی را به شهادت رساند گفت: با کسی که به مال وجان مردم دست درازی کند و امنیت و نظم استان را بر هم بزند به شدت برخورد خواهد شد.

سران طوایف، ریش سفیدان، متنفذان و اعضای شورا‌های اسلامی هم در این جلسه، فرهنگ غلط در برگزاری جشن‌های ازدواج، قومیت گرایی، مهاجرت از شهر‌ها به روستا‌ها به ویژه یاسوج، بیکاری، تورم و قانون گریزی شهروندان به عنوان مهمترین مشکلات و معضلات در استان اشاره کردند.

همچنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در دیدار رو در رو با مردم، مشکلات آن‌ها را از نزدیک بررسی کرد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: تعویض پلاک، خلافی و ترخیص خودرو‌ها و موتورسیکلت، بیشترین مشکلات دراین حوزه را به خود اختصاص داده اند.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، جمعی از کارکنان این نهاد و فرمانده نیروی انتظامی استان بخشی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

مدیرکل انتقال خون کهگیلویه وبویراحمد در جمع کارکنان نیروی انتظامی گفت: امنیت، بهتر از سلامت است، چون در سایه امنیت است که سلامت در جامعه حاکم می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

کهگیلویه وبویراحمد جزء امن ترین استانهای کشور است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.