شاهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

آغاز تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه آزاد از فردا

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی از فردا آغاز شده و تا جمعه ادامه خواهد داشت.

آغاز تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه آزاد از فرداامیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی 96 و دکترای حرفه‌ای رشته‌های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از فردا 17 مهر ماه 96 آغاز و تا پایان روز جمعه 21 مهرماه سال 96 ادامه دارد.

وی عنوان کرد: داو‌طلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی سراسری سال 96 و دکترای حرفه‌ای شرکت کرده و با انتخاب رشته‌های مورد نظر و علاقه خود در مدت باقی‌مانده می‌توانند نسبت به انجام آن اقدام کنند.

شاهانی تاکید کرد: داوطلبانی که قصد انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی سراسری سال 96 و دکترای حرفه‌ای رشته‌های پزشکی دارند در این مهلت باقی مانده ضرورت داشته با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد نسبت به انتخاب رشته کد رشته محل‌های خود اقدام کنند.

 انتهای پیام/

تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه آزاد از فردا آغاز می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار