بازداشت زنی که قصد داشت وارد کاخ ملکه انگلیس شود + عکس

پلیس انگلیس اعلام کرده این حادثه یک حادثه تروریستی نبوده است.

لحظه بازداشت زنی که قصد داشت وارد کاخ ملکه انگلیس شود + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زن جوانی که سعی داشت با بالا رفتن از حفاظ امنیتی کاخ باکینگهام خود را به داخل این کاخ برساند بلافاصله توسط پلیس انگلیس بازداشت شد. در یکی از تصاویری که منتشر شده است دیده می شود که این زن 30 ساله با بالا رفتن از حفاظ امنیتی مقابل کاخ ملکه انگلیس تلاش می کند تا وارد کاخ شود. گفته می شود در لحظه این حادثه چند گردشگر خارجی نیز در مقابل کاخ باکینگهام حضور داشتند.

بنا به گفته شاهدان عینی زمانی که این زن جوان توسط چند افسر پلیس به داخل خودروی پلیس هدایت می شد بلند فریاد می کشید : " بهترین ملکه و کشور ، آره، آره، آره ".

پلیس این زن را بعد از بازداشت برای انجام بازجویی به اداره پلیس مرکزی لندن منتقل کرد. بنا به گفته پلیس گمان نمی رود که این زن قصد انجام یک عملیات تروریستی را داشته است.

 گفتنی است؛ چند روز پیش نیز چند مهاجم مسلح قصد داشتند وارد یکی از کاخ های پادشاه عربستان واقع در جده شوند که توسط ماموران امنیتی از پای در آمدند. در این حمله یک تروریست و دو مامور محافظ کاخ کشته شدند.

لحظه بازداشت زنی که قصد داشت وارد کاخ ملکه انگلیس شود + عکس

انتهای پیام/

لحظه تلاش زن جوان برای ورود به کاخ باکینگهام انگلیس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.