مدیرعامل شرکت گاز لرستان :

اجرای بیش از ۳۲۰ کیلومتر شبکه گاز استان لرستان در ۶ ماهه نخست سال

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت:در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۳۲۰ کیلومتر شبکه گاز در استان لرستان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شمس خرم آبادی،مدیرعامل شرکت گاز لرستان از اجرای بیش از ۳۲۰ کیلومتر شبکه گاز در ۶ ماه امسال در این استان خبر داد و افزود هم اکنون بیش از ۶۹۰۰ کیلومتر شبکه گاز در استان لرستان اجرا شده است.

وی اظهار داشت: همچنین در ۶ ماه امسال ظرفیت پذیرش بیش از ۹ هزار مشترک ایجاد شده و ۷۹۰۰ مشترک نیز به جمع مشترکین گاز استان افزوده شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۴۷۷ هزار مشترک گاز در استان از خدمات شرکت گاز استفاده می‌کنند افزود: در ۶ ماه امسال حدود ۵ هزار انشعاب نیز نصب گردیده و انشعابات نصب شده در کل استان به بیش از ۲۳۶ هزار مورد افزایش یافته است.

شمس خاطرنشان کرد در این مدت شرکت گاز استان توانسته ۷ هزار خانوار جدید را تحت پوشش گاز قرار دهد و تعداد کل خانوار تحت پوشش به ۴۷۲ هزار خانوار افزایش یابد.

شمس خرم آبادی در ادامه گفت : که همه شهر‌های بزرگ و پرجمعیت استان به طور کامل از نعمت گاز برخوردار شده اند و گازرسانی به دو شهر درب گنبد نیز در مرحله اجرایی بوده و در آینده کل جمعیت شهری استان از گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

وی در خصوص گازرسانی به روستا‌ها نیز اظهار داشت: هم اکنون بیشتر توان شرکت گاز استان صرف توسعه گازرسانی به روستا‌های استان شده که امید می‌رود در آینده نزدیک جمعیت روستایی تحت پوشش گاز افزایش چشمگیری پیدا کند.

انتهای پیام/د

اجرای بیش از ۳۲۰ کیلومتر شبکه گاز در لرستان در ۶ ماهه اول سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.