معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان:

تاکنون 90 نفر از شهرداران جدید استان اصفهان انتخاب شده‌اند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: 32 نفر از شهرداران استان اصفهان همچون دوره قبل به کار خود ادامه دادند و حدود 90 نفر از شهرداران جدید انتخاب شده که تا کنون 70 نفر از آنان معرفی و 9 نفر از شهرداران هنوز معرفی نشده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی طرفه عصر دیروز با حضور در مراسم تودیع و معارفه شهردار دهاقان، اظهار کرد: بعد از برگزاری انتخابات دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا و آغاز به کار آنان، شاهد معرفی شهرداران از سوی شوراها بودیم تا به امور شهرها رسیدگی شود.

وی از حضور و فعالیت شهرداران در 107 شهر استان اصفهان خبر داد و افزود: در 103 شهر استان اصفهان که جمعیتی زیر 200 هزار نفر داشتند احکام مربوطه توسط استاندار نوشته شد و 4 شهری که جمعیتی بیش از 200 هزار نفر داشتند، توسط وزیر مشخص شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از انتخاب شهرداران توسط اعضای شورای شهر اسلامی خبر داد و تصریح کرد: 32 نفر از شهرداران استان اصفهان همچون دوره قبل به کار خود ادامه دادند و حدود 90 نفر از شهرداران جدید انتخاب شده که تا کنون 70 نفر از آنان معرفی و 9 نفر از شهرداران هنوز معرفی نشده‌اند.

وی اعتممادسازی  را از اهداف اساسی مدیریت شهری دانست و بیان کرد: شهرداری‌ها برای خدمت به مردم تشکیل شده‌اند و خدمت‌رسانی به مردم و ارتباط با آنان سبب اعتمادسازی می‌شود و اعتمادسازی توسط شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها از اهداف اساسی مدیریت شهری قلمداد می‌شود.

طرفه اذعان کرد: رعایت اصول شهرسازی، طرح‌های تفصیلی و جامع و ایجاد لبخند بر لب مردم از دیگر وظایف شهرداری‌ها است، با این حال در حقوق مردم با کسی معامله نمی‌کنیم چرا که در غیر این‌صورت در دنیا و آخرت جبران نمی‌شود.

وی گفت: عدم رعایت نکات فنی پیامدهای جبران ناپذیری دارد و تلاش ما در کمیسیون 5 شورای برنامه‌ریزی و هر جایی که اجازه داریم بر این بوده که به موقع مجوز دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در پایان عنوان کرد: امیدواریم که شهرداران در راستای رضایت و اعتماد مردم و رشد و تعالی شهرها قدم بر دارند و شاهد پیشرفت باشیم.

همچنین در ادامه، علی‌اصغر قاسمیان ضمن تبریک به شهردار جدید دهاقان، اظهار کرد: رعایت آموزه‌های دینی و هنر معماری اسلامی در شهرسازی بسیار مهم بوده و باید به آن توجه شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان دهاقان ظرفیت گردشگری مناسبی دارد امیدواریم که بیشتر از قبل به این موضوع توجه شود و شاهد رونق در این زمینه باشیم.

فرماندار شهرستان دهاقان اذعان کرد: رفتار مدیریت مناسب با مردم و پرسنل از ویژگی‌های بارزی بوده که سبب همکاری و پیشرفت کار در همه امور می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: نگاه پیش‌بینانه نسبت به حوادث طبیعی و غیر طبیعی موجود در شهر از جمله عوامل مهمی بوده که باید نسبت به آن تمرکز کافی باشد.

در ادامه، محمد لطفی شهردار جدید شهر دهاقان نیز اظهار کرد: سعی داریم، در شهرداری کارهای موثر و اولویت‌داری را انجام دهیم نا رضایت مردم کسب شود.

وی افزود: کار در شهرداری چند وجه دارد و برای مثال اگر ما پارکی را می‌سازیم نگهداری و بهره‌برداری از آن هم بر عهده داریم.

شهردار جدید دهاقان اذعان کرد: دهاقان کهن دیاری زیبا با طبیعتی بکر و دیدنی بوده و استعداد گردشگری فراوانی دارد که باید توسعه داده شود.

وی بیان کرد: وجود گلخانه‌های سبزی و صیفی در دهاقان نشان از وجود ظرفیت‌های بالقوه در این شهر است که نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند.

لطفی عنوان کرد: برای توسعه دهاقان به همراهی و همکاری همه اقشار نیازمند هستیم  و امیدواریم که ما را تنها نگذارند.

وی  در پایان خاطر نشان کرد: مردم صاحب شهر هستند و همکاری آنان با شهرداری سبب خروجی خوب و مطلوب می‌شود که به نفع خودشان است.

گفتنی است در این مراسم از علی عطایی، شهردار سابق دهاقان تجلیل به عمل آمد و محمد لطفی به عنوان شهردار جدید دهاقان معرفی شد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تودیع و معارفه شهردار دهاقان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.