زهرا کیانی

مسابقات آسیایی از جهانی سخت‌تر است

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشوی بانوان گفت: مسابقات آسیایی از جهانی سخت‌تر است به خصوص با حضور کشورهای آسیای شرقی در این رقابت‌ها که رقبای اصلی ما محسوب می‌شوند و کار خیلی سخت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زهرا کیانی اظهار کرد: در مسابقات ووشوی قهرمانی جهان که مهرماه جاری به میزبانی کازان روسیه برگزار شد موفق شدم در بخش بانوان مدال برنز را در فرم جین‌شو از آن خود کنم.

وی افزود: هر بار که در این سطح از مسابقات شرکت می‌کنیم، می‌بینیم کشورهای دیگر چه‌قدر پیشرفت داشته‌اند چرا که اکثر این کشورها در چین اردوهایشان را برپا می‌کنند و تمرینات خیلی خوبی دارند.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشوی بانوان عنوان کرد: امسال نسبت به سال‌های پیش تعداد بازیکنان شرکت‌کننده بیشتر بود و من با کسانی رقابت کردم که به لحاظ سنی، سن بالاتری داشتند و باتجربه‌تر بودند.

وی ادامه داد: ابتدا با حریفی از کشور کره رقابت کردم که در بازی‌های آسیایی هم مدال داشت، ویتنام و ماکائو بسیار قوی ظاهر شدند، کانادا، ژاپن، مالزی، اندونزی و هنگ‌کنگ هم رقبای سرسختی بودند؛ در کل از بین حریفانی که با آن‌ها مسابقه دادم، این کشورها از همه قدرتمندتر بودند.

کیانی با اشاره به اینکه امسال آخرین دوره‌ای بوده که در رده جوانان شرکت می‌کرده، یادآور شد: شهریورماه سال جاری نهمین دوره مسابقات آسیایی ووشوی جوانان انجام شد و توانستم در چیانگ‌شو مدال طلا، در دوئلین به همراه ناهید پورشبانان مدال طلا و در جین‌شو مدال برنز را کسب کنم.

وی اضافه کرد: در این سه سالی که در رده سنی جوانان حضور پیدا کردم 6 طلا، 2 نقره و یک برنز گرفتم و در مجموع کل مدال‌هایی که تا الان در سطح ملی و بین‌المللی به دست آورده‌ام 21 مدال است.

بازیکن تیم ملی تصریح کرد: مسابقات آسیایی از جهانی سخت‌تر است به خصوص با حضور کشورهای آسیای شرقی در این رقابت‌ها که رقبای اصلی ما محسوب می‌شوند و کار خیلی سخت است؛ سهمیه‌شان هم که بیشتر است و رقابت هم دشوارتر است.

وی در پایان با بیان اینکه نامش در کتاب ووشو جهانی ثبت شده، خاطرنشان کرد: در لیگ برتر امسال با تیم دانشگاه آزاد قرارداد بسته‌‌ام و با این تیم در مسابقات شرکت می‌کنم.

 

انتهای پیام/م

 

ثبت نام بانوی تالوکار اصفهانی در کتاب ووشو جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار