اقتدار نیروهای مسلح برای تولید امنیت همراه با عقلانیت باشد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیچیدگی‌ها، ترفندها و توطئه‌های دشمن در کنار تغییرات محسوس در روش‌های بزهکاران اجتماعی در جامعه گفت: اقتدار نیروهای مسلح همراه با تدبیر، عقلانیت و هوشیاری برای مواجهه با چنین شرایطی ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  علی محمد احمدی  امروز صبح در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در یاسوج اظهار داشت: حل بسیاری از مشکلات و مقابله با بزهکاری‌های اجتماعی از جمله سرقت، درگیری‌های مسلحانه، نزاع‌های قومیتی و آسیب‌های فضای مجازی نیازمند حضور به‌موقع و مقتدر نیروهای مسلح، هوشیاری و اشراف اطلاعاتی کامل آنهاست.

وی یکی از عوامل اساسی برای توسعه همه جانبه در کهگیلویه و بویراحمد را سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف و حضور بخش خصوصی دانست و گفت: عامل و زیربنای اصلی در این راستا در سایه تولید امنیت و آرامش معنا پیدا می‌کند.

احمدی گفت: این استان با وجود بسیاری از کمبودها و امکانات زیرساختی و زیربنایی همواره از استان‌های امن کشور بویژه در زمینه سرمایه گذاری بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ایجاد احساس امنیت در این استان در سایه تلاش و همت شبانه روزی نیروی مقتدر انتظامی و همراهی و تعامل مثبت پلیس با مردم و سایر نهادهای اجرایی و امنیتی شکل گرفته است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بستر امنیت اجتماعی در تعامل پلیس با مردم و سایر نهادهای فرهنگی و اجتماعی تحقق می‌یابد.

سردار مهدی انصاری بیان کرد: نزاع‌های دسته جمعی و فردی در سال جاری در استان به ترتیب 30 و هشت درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری در زمینه پیشگیری از وقوع جرم رتبه سوم کشوری را در بین همه استان‌های کشور کسب کرد.

سردار انصاری ابراز داشت: یکی از هدف گذاری‌های اساسی در انجام مأموریت‌های پلیسی همواره کسب رضایتمندی مردم و شهروندان بوده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از جمله اولویت‌های پلیس استان را در سال جاری برخورد جدی و قاطع با جرائم مشهود و منافی عفت و اخلال گران نظم عمومی، آگاهی بخشی مردم در راستای ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی و مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر ذکر کرد.

 انتهای پیام/غ

کشب رتبه سوم استان در پیشگیری از وقوع جرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.