سردار اشتری خبر داد

کاهش ٥٥٧ نفری جان باختگان سوانح رانندگی

فرمانده نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران گفت:باوجود افزايش سفرها طی يكسال گذشته به دلیل ارتقاء فرهنگ ترافيكی و رانندگی شاهد كاهش ٥٥٧ نفری جانباختگان سوانح رانندگی بودیم.

کاهش ٥٥٧ نفری جان باختگان سوانح رانندگی/ همکاری همیاران پلیس دانش آموز در کاهش تصادفات بسیار موثر استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسين اشتری فرمانده نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران در همايش ملی طلايه داران فرهنگ ترافيك اظهار کرد : پليس جمهوری اسلامی ايران با افتخار مسئوليت برقراری امنيت ، نظم و آرامش در جامعه را كه از بالاترين نعمات الهی است به عهده دارد.

سردار اشتری ادامه داد: در خصوص ارتقا فرهنگ ترافیک و کاهش تصادفات در سال‌های گذشته کارهای خوبی صورت گرفته است یکی از این کارها تذکرات موثر همیاران پلیس و پلیس‌یاران جوان به خانواده هایشان می باشد.

وی با اشاره به نقش اساسی فرهنگ در سوانح رانندگی بیان کرد: با ارتقا آموزش‌ها باید فرهنگ ترافیکی و رانندگی را تقویت کنیم و از همه ظرفیت‌ها افراد و همه ابزار فرهنگی بهره ببریم تا آرامش و امنیت بیشتری برای مردم و رانندگان به وجود بیاید.

فرمانده کل ناجا با اشاره به عوامل مختلف در بروز تصادفات اظهار کرد: عوامل گوناگونی در رخ دادن تصادف موثر است یکی از این عوامل خودرو می‌باشد و لذا از خودروسازان تقاضا داریم خودروی ایمن تولید کنند و به مردم ارائه دهند و همچنین از عوامل دیگر جاده‌ها هستند که ما ضمن تشکر از اقدامات گذشته مسئولان مربوطه درخواست داریم توجه ویژه‌ای به نقاط حادثه ‌خیز در جاده ها و راه‌ها داشته باشند.

سردار اشتری ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات خوبی که صورت گرفته و آماری که به من دادند در طی یک سال گذشته نسبت به سال قبل کاهش 577 نفری جان باختگان سوانح رانندگی را داشتیم اما این شروع کار ما است و به تاکید رهبر معظم انقلاب که فرمودند یک نفر هم در جاده‌ها جان خود را از دست دهد باید تلاش کنیم به کمترین آمار دست یابیم.

انتهای پیام/

سخنان سردار اشتری در همايش ملی طلايه داران فرهنگ ترافيك

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار