ماجرای جنجالی همبرگر جشن تولد پوتین + تصاویر

گزارشی مبنی بر طبخ یک همبرگر به مناسبت تولد ولادمیر پوتین در یکی از رستوران‌های نیویورک جنجالی شده است.

ماجرای جنجالی همبرگر جشن تولد پوتین + تصاویربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،یک همبرگر چیزی نیست که شما انتظار داشته باشید که موجب بروز اختلاف آن هم در سطح بین‌المللی شود.

بر اساس گزارش گاردین، ماجرا از جایی شروع شد که Ruptly، بخش ویدئویی راشاتودی(RT) ویدئویی را منتشر کرد و در آن مدعی شد که رستورانی در نیویورک غذای ویژه‌ای را به افتخار رئیس جمهور روسیه طبخ کرده است.

انتشار این خبر در کشور روسیه واکنش‌های جالبی را در پی داشت و برخی از رسانه‌های این کشور به تعریف و تمجید از ولادمیر پوتین رئیس جمهور مشهورشان کردند که در تمام نقاط جهان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.

کار به جایی رسید که بخش روابط عمومی کاخ کرملین نیز به این خبر اشاره کرد.
در ویدئویی که توسط RT منتشر شده است یکی از پیشخدمت‌های رستوران lucyscantinaroyale همبرگری را که گفته می‌شود دقیقاً 1952 گرم وزن دارد و یادآور سال تولد پوتین است را سر میز یکی از مشتریان می‌گذارد.

مشتری در حالی شروع به خوردن همبرگر می‌کند که روی میز تصویری از پوتین قرار گرفته که بر روی آن نوشته شده، "امروز 7 اکتبر روز تولد ولادمیر پوتین است؛ همبرگر پوتین بخورید."

پیشخدمت رستوران «لوسی»، که یک رستوران مکزیکی در نزدیکی ایستگاه متروی «پن» در نیویورک است به این رسانه روسی میگوید که نام این همبرگر به مناسبت تولد پوتین به رسانه‌های دولتی روسیه گفت که همبرگر پنج طبقه که با سس تند و سالاد و چیپس سرو می‌شود دقیقاً 1952 گرم وزن دارد که به سالروز تولد پوتین در لنینگراد اشاره دارد."

نکته جالب در رابطه با این ماجرا این است که ادعای رسانه روسی در حالی مطرح شده است که مدیریت رستوران این داستان را به کلی تکذیب کرده و این ماجرا را یک شوخی رسانه‌ای دانسته است.

ماجرای جنجالی همبرگر جشن تولد پوتین + تصاویر

ماجرای جنجالی همبرگر جشن تولد پوتین + تصاویر

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

همبرگری که در جشن تولد پوتین خبرساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهونه
۲۲:۵۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
تولدش مبارک. زنده و سلامت باشه اقای پوتین