هفته نخست لیگ برتر والیبال؛

بناكار: مقابل پیكان كار بزرگی انجام دادیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: در دیدار مقابل تیمی قدرتمند مانند پیكان به پیروزی رسیدیم و به نظر من كار بزرگی انجام دادیم.

عادل بناكار در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیم شهرداری تبریز در هفته نخست لیگ برتر والیبال ، اظهار کرد: در گام نخست باید با تیمی مانند پیكان دیدار می‌كردیم كه بازیكنان بزرگی را در تركیبش دارد و می‌دانستیم كارمان ساده نخواهد بود.

او افزود: هر دو تیم پیكان و شهرداری تبریز شانس پیروزی در این مسابقه را به صورت یكسان داشتند اما در نهایت تیم ما توانست برتری را از آن خود كند و بعد از پنج ست نفس‌گیر دست خالی تهران را ترک نكند.

بناكار عنوان كرد: تصور من این است كه درصد اشتباهات ما در ست‌هایی که برنده آن شدیم پایین‌تر از پیکان بود. پیکان از کادر فنی خوب و بازیکنان شاخصی برخوردار است و در کل از پیروزی در بازی نخست آن هم برابر پیکان بسیار خوشحالم.

سرمربی تیم شهرداری تبریز درباره میزان رضایتش از حمزه زرینی گفت: با وجود اینكه این بازیكن یک روز مانده به آغاز لیگ برتر به تیم ما اضافه شد اما توانست خوب كار كند. زرینی و امیر حسینی با هم هماهنگ هستند و این یک موقعیت خوب برای ما محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

عادل بناكار پیروزی مقابل پیكان را اتفاق بزرگ دانست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار