پورابراهیمی در تشریح نشست امروز کمیسیون اقتصادی با وزیر اطلاعات مطرح کرد

بررسی نحوه رسیدگی به پروندهای مفاسد اقتصادی در وزارت اطلاعات

رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: نمایندگان در نشست با وزیر اطلاعات از وی سوال کردند که موضوع ورود وزارت اطلاعات به پرونده‌های اقتصادی به چه شکلی است.

بررسی نحوه رسیدگی به پروندهای مفاسد اقتصادی در وزارت اطلاعاتبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا پورابراهیمی داورانی در تشریح نشست امروز (دوشنبه 17 مهرماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر اطلاعات و وزیر امور اقتصاد و دارایی در کمیسیون حضور یافتند که وزیر اطلاعات اقتدار و جایگاه وزارت در جلوگیری از بروز مشکلات و فساد اقتصادی در کشور توضیحاتی ارائه کردند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت اطلاعات اشراف کاملی در در حوزه امنیت کشور دارد و یکی از دستاوردهای وزارت اطلاعات در این بحث است، گفت: در حوزه مباحث اقتصادی نیز نیازمند این هستیم که وزارت اطلاعات همانند حوزه امنیت ورود جدی داشته باشد.

نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: وزارت اطلاعات به مسائل و معضلات حوزه اقتصاد کشور که منجر به بروز مفاسد و پرونده‌هایی که سبب نگرانی‌هایی در جامعه می‌شود باید ورود پیدا کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درخصوص سوال نمایندگان مجلس از وزیر اطلاعات، اظهار داشت: نمایندگان در این نشست از وزیر اطلاعات سوال کردند که موضوع ورود وزارت اطلاعات به پرونده‌های اقتصادی به چه شکلی است که در این باره مقرر شد بررسی‌های لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه مصداق معضلات و مشکلات در پرونده‌های اقتصادی عمدتاً در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که سوال در این حوزه مطرح شد، اضافه کرد: مقرر شد محورها و مصادیقی که در جلسه مطرح شد به وزارت اطلاعات ارائه شود و این وزارتخانه ظرف 3 هفته آینده گزارشی به کمیسیون اقتصادی ارائه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار