تکمیل پروژه محور ارتباطی ایلام- مهران تا پایان سال

استاندار ایلام از تکمیل ۴ بانده شدن محور ارتباطی ایلام- مهران تا پایان سال آینده خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی امشب در گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای  مرکز ایلام اظهار کرد: اولویت  برنامه های استانداری پروژه های اربعین در استان است.

وی گفت: برای اختصاص ردیف بودجه ۱۷ میلیارد تومان در بحث اربعین که با رایزنی با رئیس کل خزانه کشور قرار شد امروز این نقدینگی ابلاغ شود.

وی تصریح کرد: تامین امنیت زائران هم در داخل خاک ایران و هم در خاک عراق  اولویت اصلی ما برای تردد زائران از مرز بین المللی مهران است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای  ارائه امکانات مختلف رفاهی، خدماتی، امدادی و بهداشتی در مرز مهران اندیشیده شده است، گفت: در تلاش هستیم تا قبل از اربعین کنار گذر شرقی ایلام را برای تردد زائران آماده کنیم تا از بار ترافیک داخل شهر کاسته شود.

اقدامات انجام شده برای اربعین امسال در مرز مهران

وی افزود:ماشین آب پاش، جرثقیل، امکانات بهداشت و درمان و هلال احمر و کانکس و آبرسانی سیار و مجهز کردن پارکینگ ها و سرویس های بهداشتی از جمله برنامه های در دست اقدام است که برای اربعین امسال مدنظر گرفته شده است.

وی افزود: تا قبل از اربعین کنارگذر ارغوان آماده شود تا ترافیک در شهر ایلام کمتر شود.

سلیمانی دشتکی اظهار داشت: حدود ۵۰ الی ۶۰ کیلومتر مسیر ایلام مهران که چهارخطه است زیر بار ترافیک می رود.

وی اظهار داشت: ‌هر روز یکی از مسئولان استان در مسیر اربعین و محور ایلام مهران به منظور انجام هر چه بهتر پروژه ها حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به تکمیل محور ارتباطی ایلام - مهران تا پایان سال آینده، گفت:به دنبال اتصال ایلام به شبکه ریلی هستیم و در این راستا تلاش ها مضاعف خواهد شد تا بعد این پروژه بعد از ایلام به اندیمشک برسد.

 

انتهای پیام/ع

تکمیل پروژه 4 بانده شدن جاده ایلام به مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.