اولین تصاویر از لحظات اولیه سقوط سفینه موجودات فضایی در روزول آمریکا!

این ویدئو در حالی منتشر می شود که پیشتر یکی از مهندسان بازنشسته پایگاه فوق سری اوهایو آمریکا ادعا کرده بود که روی موجودات فضایی روزول در این پایگاه مطالعه و تحقیق می‎شود.

ویدئویی از لحظات سقوط سفینه موجودات فضایی در روزول نیومکزیکوی آمریکا!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه هوایی فوق سری اوهایو آمریکا دارای تونل های متعدد زیرزمینی پیچیده ای است که  موجودات فضایی که سفینه آنها در رزوول نیومکزیکو  سقوط کرد در آنجا نگهداری می شوند. این ادعایی بود که پیشتر" ریموند زیمانسکی " مهندس سابق پایگاه اوهایو مطرح کرده بود.  بنا به گفته " ریموند "  در این پایگاه فوق سری بر روی اجساد موجودات فضایی  که سفینه آنها در 8 جولای  سال 1947 در منطقه " روزول " نیومکزیکو سقوط کرده بود تحقیق و مطالعه می شود.

گزارش سقوط این شیء پرنده ناشناس سقوط کرده ابتدا توسط یک دامدار به نیروی هوایی آمریکا داده شد اما روز بعد سقوط بشقاب پرنده در این منطقه تکذیب و اعلام شد که شی سقوط کرده تنها یک بالن بوده است. این در حالی بود که برخی گزارش ها از رویت چند موجود فضایی که  برخی از آنها هنوز زنده بودند در حوالی شیء پرنده سقوط کرده دریافت شده بود. یکی از ماموران پلیس آمریکا در مصاحبه ای مدعی شده بود که با چشمان خود موجود غول پیکری را دیده که توسط تعدادی سرباز  با برانکارد حمل می شد.

اما به تازگی ویدئوی کوتاهی منتشر شده است که گفته می شود  در پایگاه فوق سری " منطقه 51 "  در صحرای نوادای آمریکا  تهیه شده است. در این فیلم سیاه و سفید  مشاهده می شود چند سرباز  با کمک یک برانکارد در حال انتقال  جسدی مرموز  هستند. بنا به ادعای نظریه پردازان توطئه در اطراف این جسد چند نظامی و همچنین دانشمند آمریکایی  دیده می شوند. 

 انتهای پیام/

ویدئوی لحظه سقوط سفینه موجودات فضایی! واقعی یا ساختگی؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
هرچی بدبختی ،مریضی ،و... زیر سر این امریکایی هاست همش دارند تحقیقات ضدبشری می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
چیزی تو فیلم دیده نمیشه