رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خبرداد:

صادرات بیش از ۱۶۱ میلیون دلار کالا از استان سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۶۱ میلیون دلار کالا در ۶ ماه نخست امسال از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان به خارج از کشور صادر شده است.

صادرات بیش از ۱۶۱ میلیون دلار کالا از سیستان و بلوچستان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نادر میرشکار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: میزان صادرات کالای استان در مدت یادشده ۸۰۵ هزار و ۸۱۴ تن به ارزش ۱۶۱ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۹۸۵ دلار بوده است.

وی عمده اقلام صادراتی از گمرکات و بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان را مصالح ساختمانی (سیمان)، گاز، گوگرد، خرما و کاشی ذکر کرد و گفت: این کالا‌ها به کشور‌های افغانستان، پاکستان، کویت، امارات، ترکیه و سایر کشور‌ها صادر شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۹۶ هزار و ۹۹۵ تن کالا به ارزش ۱۱۹ میلیون و ۹۵۹ هزار و ۲۷۸ دلار از گمرکات استان ترانزیت داخلی انجام شده است.

میرشکار ترانزیت خارجی کالا از گمرکات استان را در این مدت ۴۵۲ هزار و ۲۱۲ تن کالا به ارزش یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۹۷۶ دلار ذکر کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: گمرک زاهدان و بازارچه مرزی میلک نسب به سایر گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان بیشترین صادرات را در این مدت داشته اند.

انتهای پیام /ع

صادرات کالا از سیستان و بلوچستان به خارج از کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار