جام جهانی نوجوانان؛

حضور رئیس فدراسیون فوتبال در اردوی تیم ملی نوجوانان

رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در اردوی تیم ملی نوجوانان در هند،پیش از دیدار با آلمان با اعضای تیم ایران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج صبح امروز و در آستانه دیدار ایران و آلمان در جام جهانی نوجوانان،در اردوی تیم کشورمان در هتل الحیات گوآ حاضر شد.

او خطاب به اعضای تیم گفت:خیلی خوشحالم که در جمع نوجوانان شایسته ایرانی هستم. حضور شما در جام جهانی،که میدان بزرگ نمایش شایستگی بهترین هاست، اتفاق مبارک و خوبی است.
توجه و سیاست گذاری فدراسیون فوتبال در این مدت بر این استوار بوده که امروز با افتخار شاهد حضور 5 تیم ملی کشورمان در میدان های جهانی مختلف هستیم و این موضوع منحصربه فرد در سطح جهانی، قابل بررسی و تحلیل در ابعاد مختلف است.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: من بازی ایران مقابل گینه را دیدم. بابت این پیروزی در گام نخست جام جهانی به شما خداقوت می گویم. یقینا تا همین جا هم نشان داده اید فرزندان باغیرت، متعصب و دلاور کشورتان هستید و از این بابت از شما سپاسگزاریم.امیدوارم در ادامه مسابقات هم شاهد بروز و ظهور توانمندی هایتان باشیم.

تاج افزود:به طور حتم دعای خیر 80 میلیون ایرانی در کنار شماست و مردم عزیزمان هم نفس با شما به انتظار تماشای تداوم موفقیت هایتان هستند.

پیش از اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان سرمربی تیم ایران ضمن تقدیر از حضور او در هند عنوان کرد: باعث افتخار است که رئیس فدراسیون به رغم فشردگی برنامه های جاری، در کنار ما حضور دارند و این موضوع به طور حتم باعث انگیزه صدچندان اعضای تیم ملی نوجوانان در ادامه رقابت های جام جهانی می شود.
 
انتهای پیام/
 

اظهارات تاج در اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۸ مهر ۱۳۹۶
به امید پیروزی ایران سربلند
آخرین اخبار