لحظه به لحظه با بورس:

"تالارشیشه‌ای" سبزپوش ماند

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۷۷.۱۲۲ واحدی به پله ۸۴ هزار و ۷۳۴ واحدی رسید.

حافظ در پله ۸۴ هزار واحدی صعود کردبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۵۸.۱۰۴ واحدی به پله ۸۴ هزار و ۷۱۶ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲۷۹ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۰۰ میلیون ریال سهم طی ۱۲ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فملی، فولاد،‌های وب، شتران با روند صعودی و نماد خساپا، رتاپ، رکیش با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۶۰.۶ واحد رشد به پله ۹۲۷ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۴۰۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۶ میلیون سهم طی ۱۰ هزار نوبت معاملاتی است.

رشد شاخص در میانه

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۱.۱۳۳ واحدی به پله ۸۴ هزار و ۷۴۴ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۸۲۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۴۱ میلیون ریال سهم طی ۲۹ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فملی، فولاد، شتران، شیراز، شهدیس با روند صعودی و نماد خساپا، همراه با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۷۰.۵ واحد رشد به پله ۹۲۶ هزار و ۵۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۱۰ میلیون سهم طی ۲۳ هزار نوبت معاملاتی است.

 ارزش کل معاملات بورس از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت

 شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۷۷.۱۲۲ واحدی به پله ۸۴ هزار و ۷۳۴ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۴۸ میلیون ریال سهم طی ۴۲ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فملی، فولاد، شتران، شبندر، شهدیس با روند صعودی و نماد همراه، خساپا با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۲۰.۷ واحد رشد به پله ۹۲۸ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۱۷ میلیون سهم طی ۳۲ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار