آمادگی پلیس فتا برای همکاری با سازمان انتقال خون

رئیس پلیس فتا انتظامی استان کردستان از آمادگی پلیس فتا برای همکاری با سازمان انتقال خون در عرصه روابط عمومی آنلاین و فرهنگ‌سازی فعالیت‌های انسان‌دوستانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فرامز شاکری رئیس پلیس فتا انتظامی استان کردستان عصر امروز با حضور در مراسم اهدای خون به مناسبت هفته گرامیداشت هفته ناجا، به وجود باورهای نادرست در موضوع اهدای خون در گذشته اشاره کرد وگفت: دانش و فنّاوری اطلاعات بسیاری از شئون و جنبه‌های زندگی انسان را بازتعریف کرده است و موجب شده تا دسترسی به اطلاعات عمومی علم پزشکی نظیر اهدای خون ممکن و ساده شود.

 وی از آمادگی پلیس فتا برای همکاری با سازمان انتقال خون در عرصه روابط عمومی آنلاین و فرهنگ‌سازی فعالیت‌های انسان‌دوستانه خبر داد و افزود: کارشناسان پلیس فتا آمادگی دارند تا  تکنیک‌های فعالیت در فضای مجازی به نحوی که حفظ امنیت اطلاعات سازمانی در اولویت باشد.

 رئیس پلیس فتا انتظامی استان کردستان ادامه داد: پلیس فتا همواره تاکید می‌کند که فناوری اطلاعات مواهب و مزایای بی‌بدیل دارد اما استفاده ناصحیح از آنها شهروندان را درگیر سو استفاده افراد پلید و آسیب‌های ناشی از آن می‌کند.

 شاکری آمار و اطلاعات را مهم‌ترین داشته‌های یک سازمان در عصر حاضر برشمرد و گفت: عطش دشمن برای دستیابی به این اطلاعات و سوءاستفاده از آنها علیه منافع کشور به قدری است که بیشترین هزینه را صرف انجام عملیات خرابکارانه در حوزه فناوری اطلاعات می‌کنند.

 فرمانده پلیس فتا نیروی انتظامی کردستان در پایان خاطرنشان ساخت: پلیس فتا تلاش برای ایجاد امنیت و کاهش مخاطرات برای فعالیت‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی در جامعه‌ اطلاعاتی را در دستور کار دارد تا شهروندان امنیت خاطر را در فضای سایبر تجربه کنند.

گفتنی است در این مراسم 15 نفر از کارکنان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان کردستان خون خود را به بیماران نیازمند هدیه کردند.

انتهای پیام/ د م

اهداء خون کارکنان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.