مادر باهوش نقشه دزد را نقش بر آب کرد + فیلم

دزدی که با استفاده از خلوتی خیابان و تنها بودن بچه‌ها سعی در ربون آنها داشت، در یک لحظه غافلگیر شد.

مادر باهوش نقشه دزد را نقش بر آب کرد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ راننده خودوری ونی که قصد ربودن 3 کودک را از حیاط خانه‌شان در منطقه پارتینگتون منچستر در شمال غرب انگلیس داشت در یک لحظه توسط مادر بچه‌ها غافل گیر  و نقشه شومش نقش بر آب شد.

قضیه از این قرار بود که بچه‌های این زن مثل هر روز در حیاط خانه سرگرم بازی بودند، مادر خانواده هم مشغول کارهای داخلی خانه بود که ناگهان صدای یکی از بچه‌ها بلند می‌شود: مامان ما کیک بخوریم؟ 

همین سوال ساده کوچک، حس کنجکاوی مادر را برمی‌انگیزد، من که برای بچه‌ها کیک نبرده بودم؟ بقیه ماجرا کاملا مشخص است، دویدن مادر به حیاط و دیدن خودوری ون سفید پارک شده‌ای در گوشه حیاط، راننده که از دیدن زن غافلگیر شده بود با دستپاچگی خاصی می‌گوید اوه ببخشید خانم، من فقط به آنها پیشنهاد چند کیک را دادم.

اما ماجرا خیلی عجیب و مشکوک بود، مادر سریعا با پلیس تماس می‌گیرد و راننده ون پا به فرار می‌گذارد.

در تحقیقات پلیس مشخص شد که مرد رباینده به بچه‌ها پیشنهاد گرفتن کیک را داده بود، و از آنجاییکه بچه‌ها همیشه توسط مادرشان به اجازه گرفتن عادت کرده بودند این بار هم طبق معمول با صدای بلند از مادر اجازه می‌گیرند.

حالا این زن با اشتراک ویدئو ضبط شده توسط دوربین مداربسته داخل حیاط، به صورت آنلاین در فضای مجازی به اهالی منطقه هشدار داده است که به شدت مراقب خود و کودکانشان باشند. 

 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
اینکه مادرشون نیست یکی از بچه های بزرگتره