فضلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اجرای برنامه‌های فرهنگی در مراکز پیش دبستانی

مدیر کل آموزش پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش از اجرای برنامه‌های فرهنگی در مراکز پیش دبستانی با هدف کیفیت بخشی به آموزش‌ها در دوره کودکی خبر داد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی در مراکز پیش دبستانی با هدف کیفیت بخشی به آموزش‌ها در دوره کودکیرخساره فضلی مدیر کل آموزش پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش در  گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته کودک، عنوان کرد: در این هفته همه پیش دبستانی سراسر کشور برنامه‌هایی برای بزرگداشت این ایام و  توجه به کودکان در نظر گرفته و شعار هر کودک نشانی از خداست نیز در این هفته مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به شعار هفته کودک امیدواریم کلاس‌های پیش دبستانی با برنامه ریزی‌های انجام شده از کیفیت کافی برخوردار باشند تا کودکان را به سمت شکوفایی فطرت الهی و رشد متواضع هدایت کنیم.

ضرورت رعایت زبان احترام در تعامل با کودکان

مدیر کل آموزش پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال با جدیت بیشتری در حوزه کیفیت بخشی به کلاس‌های پیش دبستانی وارد شدیم و این هفته را فرصت مناسبی می دانیم تا توجهی بیشتر به نیازها و مطالبات کودکان داشته باشیم و جهت تحقق آنها گام برداریم.

فضلی تصریح کرد: باید زبان احترام را در تعامل با کودکان رعایت کنیم و در همه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای آنها کیفیت و هویت بخشی به شخصیت این گروه را در دستور کار قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه تمام برنامه‌های فرهنگی و کیفیت بخشی ویژه مراکز دارای مجوز در نظر گرفته شده است، یادآور شد: با توجه به چنین برنامه‌هایی تاکید بر ثبت نام نو آموزان پیش دبستانی در مراکز مجوز دار داریم تا در این دوره نو آموزان از کیفیت بهتری از آموزش‌ها برخوردار شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار