اخوان: رضایت نامه شریفی برای تراکتورسازی صادر نمی‌شود

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ما به مهدی شریفی نیاز دارد و رضایت نامه این بازیکن را برای تراکتورسازی صادر نمی‌کنیم.

مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صادر نکردن رضایت نامه مهدی شریفی برای باشگاه تراکتورسازی اظهار کرد: نامه ای از باشگاه تراکتور سازی برای صدور رضایت نامه شریفی دریافت نکردیم تا درباره پیشنهاد این باشگاه تصمیم بگیریم.

او ادامه داد: مهدی شریفی بعد از اتمام خدمت سربازی اش باید به تیم سپاهان بازگردد و کادر فنی به این بازیکن نیاز دارد. براین اساس امکان صدور رضایت نامه این بازیکن برای باشگاه تراکتورسازی وجود ندارد.

اخوان درباره اینکه با بازگشت شریفی تعداد مهاجمان سپاهان زیاد می شوند، تصریح کرد: ما چند مهاجم خوب در اختیار داریم اما این موضوع باعث نمی شود که شریفی به تیم برنگردد.

اولتیماتوم به کرانچار صحت ندارد 

سرپرست سپاهان درباره اولتیماتوم دو هفته ای به کرانچار گفت: این موضوع صحت ندارد و هیئت مدیره باشگاه حمایت همه جانبه از کرانچار کرده است و این مربی همچنان هدایت تیم را برعهده دارد.

او درباره تقویت کادر فنی سپاهان گفت: جلساتی میان مدیر عامل باشگاه و کرانچار در مورد تقویت کادر فنی برگزار شده است اما از نتایج این جلسات اطلاعی ندارم.

حضور نوید کیا در کادر فنی بستگی به نظر کرانچار دارد 

اخوان درباره اینکه گفته می شود نوید کیا به جمع کادر فنی سپاهان اضافه می شود ، بیان کرد: تا کنون صحبتی برای مربیگری نوید کیا در تیم ما مطرح نشده است. البته حضور نوید کیا در کادر فنی تیم بستگی به نظر مدیرعامل و کرانچار دارد.

سرپرست سپاهان درباره علل ناکامی این تیم در لیگ برتر فوتبال گفت: مهاجمان ما موقعیت های گلزنی زیادی بدست می آورند اما به علت بدشانسی توپ هایمان وارد دروازه حریفان نمی شود. امیدوارم بدشانسی تیم ما برابر سیاه جامگان به پایان برسد و بتوانیم بعد از مدتها پیروز شویم.

او درباره وضعیت مصدومان و محرومان تیم سپاهان گفت: حسن جعفری بازیکن محروم ماست و پورقاز و علی کریمی هم بازیکنان مصدوم ما هستند. البته حضور پورقاز برابر سیاه جامگان مشخص نیست اما علی کریمی مصدومیتش برطرف شده و با نظر کرانچار می تواند بازی کند.

سرپرست تیم سپاهان در پایان درباره تعطیلات لیگ برتر فوتبال خاطر نشان کرد: به هر حال تعطیلات لیگ برتر به ضرر تیم هایی است  که در کورس قهرمانی قرار دارند اما برای تیم های بحران زده این تعطیلات مفید است. به هر حال ما با تیم ملی همکاری می کنیم و مشکلی در این باره نداریم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار