بانوان فعال و توانمند شهرستان اردکان مهمان مجلس شورای اسلامی می شوند

رئیس شورای شهرستان اردکان از سفر جمعی از بانوان فعال و توانمند شهرستان و نیز شاغل در ادارات شهرستان اردکان به تهران و حضور در صحن علنی مجلس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رضوان فرجاد رئیس شورای شهرستان اردکان گفت: جمعی از بانوان فعال و توانمند ادارات شهرستان اردکان  در صحن علنی مجلس حضور خواهند یافت.

 فرجاد ایجاد انگیزه و آشنایی با صحن مجلس و شرایط قانوگذاری و مباحث پیرامون آن را از اهداف این سفر خواند و افزود: بانوان این شهرستان که در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی درسطح شهرستان فعالیت داشته اند، میهمان مجلسی ها خواهند بود تا با ایجاد انگیزه زمینه فعالیت دیگر بانوان علاقه مند به فعالیت در حوزه های مختلف اجتماعی نیز فراهم شود.

وی ادامه داد : بانوان بخش های خرانق، عقدا و مرکزی نیز به مناسبت هفته ملی روستا در این برنامه حضور خواهند داشت تا در حاشیه این سفر به زیارت بارگاه حضرت معصومه (س) و حرم امام خمینی (ره ) بروند.

گفتنی است این بازدید از سوی شورای شهرستان اردکان با همکاری دفتر نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری اردکان و همچنین شرکت تعاونی همیاران روستایی اردکان انجام خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/ ی

حضوربانوان فعال و توانمند ادارات  اردکان  در صحن علنی مجلس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار