اجرای ۲۶ طرح اشتغالزایی برای مددجویان شهرستان رامسر

۲۶ طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان  رامسر در ۶ ماه نخست امسال اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پرویز سرایی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رامسر با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد توانمند سازی مددجویان تحت حمایت است، گفت: ۲۶ طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد رامسر در ۶  ماه نخست امسال اجرا شد.

وی با بیان اینکه طرح‌های اشتغال اجرا شده در بخش‌های خدمات، دامداری و صنعتی بوده است، افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۴۷ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر گفت:: از مجموع طرح‌های اشتغال اجرا شده ۵ طرح از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۱ طرح نیز از محل تسهیلات قرض الحسنه بانک‌ها بوده است.

سرایی افزود: اجرای طرح‌های اشتغال در ۶ ماه نخست امسال ۸ برابر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد داشت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال و اجرای طرح‌های خود اشتغالی زمینه را برای استقلال اقتصادی مددجویان فراهم می‌کند، گفت: طرح‌های اشتغال اجرا شده شامل ۳ طرح کارانگیزی، یک طرح توان افزایی و ۲۳ طرح خودکفائی بوده است.

سرایی با بیان اینکه ۲۶۳ نفر از مددجویان این شهرستان در ۶ ماه نخست امسال از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند، افزود: هدف از ارائه این آموزش‌ها  ارتقاء آگاهی‌های فنی وحرفه‌ای مددجویان، مهارت آموزی فرزندان مددجو  بازمانده از تحصیل و ترک از تحصیل، آماده سازی نیروی کار ماهر برای واحد‌های تولیدی وخدماتی، فراهم نمودن بستر لازم برای ایجاد انگیزه در کارفرمایان و کارآفرینان بکارگیری مددجویان بوده است.

انتهای پیام /آ

اجرای طرح‌های اشتغالزایی در رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.