هفته دوم لیگ برتر والیبال؛

مدعیان و نبردهای خارج از خانه/ تبریزی‌ها حریف نارنجی‌پوشان پایتخت

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه با برگزاری 5 دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال (جام شهید محسن حججی) امروز با برگزاری 5 دیدار در تهران، كاشان، 5 ورامین، اردكان و ارومیه پیگیری خواهد شد.

در این هفته از رقابت‌ها دو مدعی اصلی این رقابت‌ها یعنی تیم‌های پیكان و بانك سرمایه نبردهای خارج از خانه را برگزار می‌كنند وبه ترتیب در ورامین و كاشان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

تیم بانک سرمایه كه بعد از پیروزی سه بر صفر در دیدار نخست مقابل شهرداری ورامین در صدر جدول مسابقات ایستاده است، در کاشان میهمان رعد پدافند خواهد بود. پدافند در هفته نخست و در ساری سه بر یک مغلوب میزبان خود شد و در هفته دوم در بازی خانگی به دنبال نخستین برد خود خواهد بود. البته حریف این تیم بانک سرمایه هست که علاوه بر صدرنشینی جدول این رقابت ها، قهرمانی دو دوره مسابقات باشگاه های آسیا را نیز در پرونده کاری خود دارد.

شاگردان پیمان اكبری در هفته دوم لیگ برتر والیبال میهمان ورامین خواهند بود. دو تیم در هفته نخست شکست برابر حریفان را تجربه کردند و در این هفته به دنبال نخستین برد خود خواهند بود و همین موضوع جدال تفکرات پیمان اکبری و فرهاد نفرزاده را جذابتر می‌کند.  این مسابقه ساعت 17 و 30 دقیقه در سالن شهید گل عباسی ورامین آغاز می‌شود.

دیگر تیم تهرانی لیگ برتر یعنی سایپا در هفته دوم میزبان شهرداری تبریز خواهد بود. شهرداری تبریز که در هفته نخست با شکست پیکان تهران شگفتی ساز شد در مصاف با سایپا دیگر تیم خودرو ساز تهرانی به دنبال تکمیل شگفتی های خود است و با تمام قدرت به میدان می رود. سای‍پا نیز در هفته نخست در آمل موفق به شکست کاله مازندران شد و با سه امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و در بازی خانگی به دنبال دومین پیروزی خود است تا جایگاه خود را تثبیت بخشد.

تیم والیبال خاتم اردکان در هفته دوم لیگ برتر در نخستین بازی خانگی میزبان سارویه ساری است. این مسابقه جدال فاتحان هفته نخست است که خاتم در تهران شمس را از پیش رو برداشت و نماینده ساری نیز موفق به شکست رعد پدافند کاشان در بازی خانگی شد.نمایندگان ساری و اردکان در رتبه های چهارم و پنجم جدول قرار دارند و فاتح این میدان رتبه چهارمی اش در پایان هفته دوم لیگ برتر والیبال قطعی خواهد بود.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته نخست مغلوب ایرانیان گنبد شد و این هفته باید در خانه پذیرای تیم شمس باشد. شاگردان محمد وکیلی در هفته نخست نمایش قابل قبولی برابر خاتم اردکان داشتند و موفق به کسب یک امتیاز شدند و این هفته در ارومیه به دنبال نخستین پیروزی خود در این رقابت ها هستند.

بر این اساس هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال بر اساس برنامه زیر ، برگزار خواهد شد:

تهران، ساعت 16: سالن فدراسیون والیبال

سایپا تهران – شهرداری تبریز

کاشان، ساعت 15: سالن (کتابچی یا آتشنشانی)

رعد پدافند کاشان – بانک سرمایه

ورامین، ساعت 17 و 30 دقیقه: سالن شهید گل عباسی

شهرداری ورامین – پیکان تهران

اردکان، ساعت 16: سالن آیت الله خاتمی

خاتم اردکان – سارویه ساری

ارومیه، ساعت 16: سالن غدیر

شهرداری ارومیه – شمس

 بی‌نظمی‌های لیگ برتر واليبال آغاز شد! / دیدار گنبد و كاله برگزار نمی‌شود 

 

 انتهای پیام/

 هفته دوم ليگ برتر واليبال امروز برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار