رجبی: رفتار افتخاری در مورد مدیران سابق اخلاقی نیست /آقای مدیر عامل شاید فردا شما هم نباشید

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آقای افتخاری شاید شما هم فردا نباشید، راضی هستید پشت سرتان حرف بزنند؟

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه افتخاری اعلام کرده مجلس به بدهی های مدیران قبلی ورود کرده است و در این میان مردم باید آنها بیشتر بشناسند گفت: مطرح کردن چنین مسائلی بی اخلاقی است. در جامعه ما جوانان بسیاری حضور دارند که صحبت های مدیرعامل یک تیم پر طرفدار می تواند برای آنها نامناسب باشد چرا که افتخاری بدون تدبیر حرف می زند و صحبت هایش تاثیرات سو اخلاقی دارد. مدیران قبلی برای این تیم زحمات بسیاری کشیده اند و درست نیست این گونه در مورد این افراد صحبت شود. به طور حتم نهاد های نظارت کننده این کار را انجام می دهند بنابراین نیازی نیست افتخاری با این اوضاع نامناسب باشگاه این حرف ها را مطرح کند و توپ را به زمین دیگران بیاندازد.

او ادامه داد: کارهای این آقایان نخ نما و زشت است. مردم و هواداران از اوضاع نابسامان باشگاه ناراحت هستند و نمی دانم چه زمانی این مساله حل می شود.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال هم در مورد عکس های برخی از مدیران باشگاه با شفر بیان کرد: متاسفانه تمام فوتبال ما اینطور شده و برخی آقایان به فکر عکس انداختن هستند .آقای افتخاری اوضاع تیم و شرایط مدیریتت به کنار واقعا در مورد حمایت های کور کورانه و انتخاب کمیته فنی ات نمی دانم چه بگویم. این افراد طاهری و دین محمدی را سکه یک پول کردند. از طرفی جالب است افتخاری روز گذشته اعلام می کند که در مورد انتخاب دین محمدی و طاهری عجله کردیم .مگر مسخره بازی است که نام افراد را اعلام می کنند و در نهایت می گویند عجله کردیم؟این آقایان با اسامی این افراد فقط بازی کردند و من هم مانده ام در استقلال چه خبر است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: اتفاقا اسامی مدیرانی که همیشه افتخاری اعلام می کند برای این تیم زحمت کشیدند و همیشه هم از نام استقلال حمایت کردند و مدام فکر فضای تیم بودند.

رجبی تصریح کرد:آقای افتخاری امروز را هستی اما ممکن است 2 روز دیگر در استقلال نباشی. اگر مدیر عامل جدید هم در مورد شما حرف بزند خوب است؟ اگر مشکلی هم از گذشته وجود داشته باشد به طور حتم نهاد ها ورود می کنند بنابراین این مساله ربطی به آقایان ندارد. از نظر اخلاقی درست نیست که مدام نام مدیران قبلی را به زبان می آورند.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: تا ما از نظر فنی انتقاد می کنیم مصاحبه می کنند و می گویند حرف نزنید چرا که استقلال به آرامش نیاز دارد. اما جالب است که خودشان حرف می زنند و استقلال را به چالش می کشند. خود همین آقایان برای تیم مدام حاشیه سازی می کنند.

انتهای پیام/

اظهارات رجبی در مورد مصاحبه های اخیر مدیرعامل استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
چی بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
فقط حاجی فتح الله زاده
Iran (Islamic Republic of)
mohamad
۱۶:۵۷ ۱۹ مهر ۱۳۹۶
خداهست وظلم پایدارنیست
آخرین اخبار